wachten

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Jeetje wat kan wachten toch lang duren zeg.
Dit is mijn eerste cyclus dat ik een goede eisprong heb gehad (na bijna twee jaar) op de juiste dag namelijk dag 13 of 14. Normaal veel later.
Nu zit ik dus op dag 31 en ben dus nog niet ongi.... Normaal komt dit toch 14 dagen na de eisprong?  Nou bij mij dus niet. of kan de tijd toch nog langer zijn ertussen....
Ik durf nog niet te testen, bang voor weer een negatieve uitslag en om me zelf daarvoor te beschermen. Maar toch.... ik loop wel 10 x naar de wc. Bang dat ze toch komen..
Ik voel niets anders als normaal dus het zal allemaal wel weer niet goed zijn en mijn cyclus weer lekker door de war zijn.
Ja afwachten, maar wachten duurt lang..... heel lang

Liefs visje

Hoi Visje, wachten duurt zeker lang, maar waarom geen test doen? Ik zou het gewoon doen, het bespaart je een heleboel stress en slapeloze nachten en stel nou dat de test negatief is, dan weet je het tenminste meteen en hoef je niet een hele week te wachten!

Ik weet het hoor, het is makkelijker gezegd dat gedaan, maar ik zou het denk ik toch maar doen!

Heel veel succes,

Groetjes, Pleun

Heeeey Vissie,

Hoe is het met je? Ik was even nieuwsgierig.

XXX
Sjan

Hi Visje,

Hoe is het nu dan? Weet je nog nix?? Ik zou dan missch. toch maar gaan testen. Ja je weet het dan meteen en missch. verlies je je stiekeme hoop voor die maand weer maar die onzekerheid.. dat is ook niet goed voor je.

Liefs scorpy

Hoi meiden,

Helaas helaas het heeft dus weer niet zo mogen zijn. Stiekum had ik het deze maand echt gehoopt. Ik snap er echt niets meer van, mijn cyclus is in ieder geval weer helemaal in de war. Gister een verschrikkelijke K dag gehad en veel gehuild, maar vandaag gaat het wel weer.
Volgende week heb ik een afspraak bij de gynecoloog, maar moet dus eigenlijk vandaag met de clomid beginnen. Alleen de vorige keer had hij gezegd als de clomid niet aanslaat moeten we met zwaardere hormonen gaan beginnen.
Ik weet niet wat ik moet doen, wel of niet beginnen....
Als ik niet begin is het zowiezo een verloren maand, want volgens mij kun je toch alleen in het begin van je cyclus hormonen toe dienen of is dat niet zo met spuiten....

Wat zouden jullie doen....

Groetjes visje

Terug
Bovenaan