Wachten

Lieve meiden,

In de eerste plaats bedankt voor de lieve reacties op mijn berichtje van gistermiddag. Dat doet me onwijs veel. Alle steun is  nu gewoon welkom. De miskraam heeft nog niet doorgezet. Vanmorgen bij de ha geweest en die kon er niets over zeggen, het kan nog alle kanten opgaan. Maar van het slechtste uitgaan is nu wel het beste. Morgenmiddag kan ik in het zh terecht voor een echo. Ze hebben dan een plekje op de spoedpoli, morgenochtend kan ik bellen voor de tijd. Vandaag was het te druk. Wachten dus.... zucht.....

Ik ben erg bang en erg toe aan zekerheid. Al is het mis dan dat maar als ik maar weet waar ik op zit te wachten. Dit is weer zo machteloos. Gelukkig hoef ik nu maar tot morgen te wachten, de vorige keer heb ik 1,5 week in onzekerheid gezeten, toch overvalt me een soort dejavu gevoel. Ik ga zoveel mogelijk proberen mijn zinnen te verzetten vandaag en morgen.

Lekker even zo'n uitlaatklep. Bedankt voor jullie luisterend oor/lezend oog.

Liefs,
Daantje

Heej Daantje,

Wat vervelend zeg, dat wachten en geduld moeten hebben. Eerst een miskraam, dan wachten om opnieuw weer zwanger te worden, dan mag je even blij zijn want je bent immers weer zwanger, vol vertrouwen het zal nu toch wel goed gaan, en dan opeens bloedverlies.....getsie hoor!
Het zijn vervelende dingen om het maar voorzichtig uit te drukken, maar geef niet op voor morgen. We hebben hier zovaak gelezen dat bloed niet meteen een miskraam hoeft te betekenen. Om jezelf te beschermen is het goed dat  je er rekening mee houdt...maar wie weet krijg je morgen toch nog goed bericht. Met dit mooie weer heb je toch helemaal niet zin in slechte berichten.
Nou meis, in ieder geval heel veel succes en sterkte....
Liefs Biate.....die alles wil weten over innestellingsbloedingen, vorige week paar dagen na eisprong plotseling 1 dag bloedverlies.....!?!??!?!? Waarom kan ik niet door die lagen vel heenkijken....hihi...

Hoi Daantje,

Wat jammer dat het weer mis dreigt te gaan. En wat balen dat je tot morgen moet wachten voor je zekerheid hebt! Ik ga heel hard voor je duimen! Ik heb bij de zwangerschap van mijn zoon ook bloedverlies gehad op de dag dat we een echo zouden krijgen. Omdat ik de eerste keer ook een miskraam heb gehad, ging ik naar de gyn met het gevoel dat het weer mis was. Maar dat was niet zo! Er klopte een hartje! Dus ik hoop dat het voor jou ook zo gaat. Sterkte morgen!

Groetjes, Kat

Lieve Daantje,

Ik heb mijn man even achter de computer weggejaagd, omdat ik hoopte dat jij al meer wist en ik dus graag even op het forum wilde lezen. Helaas heb je nog niet meer duidelijkheid gekregen. Dus voor jullie nog een nacht in onzekerheid. Ik hoop zo voor jullie dat mag blijken dat wel alles in orde is!!

Ik begrijp dat jezelf de hoop al hebt opgegeven en dat alles veel te bekend voor je is, maar toch wie weet....

Liefs Nanda

Terug
Bovenaan