wachten

Wat duren de dagen lang als je wacht tot je menstruatie weer op gang komt en je weer zwanger mag worden! Ik wordt er niet echt vrolijk van en baal even van alles. Ik wil zo snel mogelijk weer zwanger worden maar ben bang dat het voor de derde keer mis zal gaan en weet niet hoe ik dan ga reageren. Ik merk dat ik er nu meer last van heb dan bij de eerste keer, ik ben er meer mee bezig en soms erg down, herkent iemand dit?
Groetjes en allemaal veel sterkte en succes gewenst! A.

Hoi A.
Ik herken wel wat in jouw verhaal.
Ik vond het vreselijk dat ik een menstruatie moest afwachten na mijn curretage.
Ik werd gelukkig wel heel snel ongesteld en was blij dat ik weer mocht beginnen met proberen zwanger te worden.
Heel veel sterkte toegewenst!
Groetjes van Caroline

Bedankt voor je reactie.
Meestal wordt gezegd dat dit na ong. 4/5 weken weer op gang komt; was dit bij jou anders? De eerste keer was het bij mij na 4 weken (na curretage) maar nu was het spontaan dus misschien anders?Succes! Groetjes, A.

Hoi A.
Ik herken je gevoel. Ik ben ook zo ontzettend ongeduldig, kan niet wachten om weer zwanger te zijn. Nu ik weet hoe het is... Het lijkt wel of ik dan pas weer echt verder kan. Bij mij is het nu 3 1/2 maand geleden.

Hoi A.
Ik werd ongesteld 4 weken na de 1e curretage. Eén week later had ik nog wel een 2e curretage.
Dus ik had het nog niet echt verwacht. Je hoort toch vaak dat het iets langer duurt en ik rekende vanaf mijn 2e curretage.
Het was dus een meevaller
Ik weet niet hoe het is na een spontane mk.
Groetjes van Caroline

Ook ik zit op mijn eerste menstuatie te wachten na een curetage en wil ook graag weer zo snel mogenlijk zwanger worden.De dagen duren me ook veeel te lang. Kreeg 2 dagen terug te horen dat een collega zwanger is en dan krijg ik het gevoel van dat de tijd maar niet snel genoeg gaat nog erger. Als ik ervan uit ga dat ik 4 weken na de curetage ongesteld kan worden, moet ik nog 1 1/2 week wachten. Misschien een idee om je agenda deze periode vol te plannen zodat de tijd om zal vliegen.

Het lijkt inderdaad of mensen in de omgeving allemaal zomaar zwanger worden en dat het ook goed gaat. ook ik moet nog zo'n 1,5 week wachten.De vorige keer duurde het een half jaar voordat ik weer zwanger was;als dat deze keer maar niet zo is want dan kan je me bij elkaar vegen denk ik...
Veel dingen plannen helpt wel denk ik. Als ik werk gaat de tijd ook lekker snel en denk ik er minder aan. Bedankt voor jullie reacties!
Groetjes,A.

Terug
Bovenaan