wachten...

Hallo allemaal,

Vinden jullie het wachten ook zo moeilijk??
Vandaag hebben we een spermaonderzoek laten uitvoeren...best een drempel die we over moesten, maar blij dat we deze stap hebben genomen...alleen nu is het weer wachten (als is het dit keer niet wel/niet ongesteld worden)...hoop dat we de uitslag snel krijgen. Vanochtend kon ik al mijn emoties nog wel de baas, maar vanmiddag wel even een lastig uurtje gehad!

Groetjes!

Hoi loesje,

Heel herkenbaar.
Wij zijn al 21/2 jaar aan het wachten voor ons wondertje.
Zijn nu deze maand gestart met IUI.
Vond al die vervelende onderzoeken in het zh ook slopend.
Ook het wachten op uitslagen enz.
Bij mij is 2mnd geleden endometriose weggehaald.
De waarschijnlijke oorzaak van het uitblijven van de zwangerschap.Deze maand eindelijk starten met de IUI.
Vind de maandelijkse teleurstellingen ook echt vreselijk.Iedere maand weer die rot ongesteldheid.
Je stelt je er op in dat het niet gelukt is,maar dan nog valt het zo tegen als het zover is.

Sterkte met uitslag van spermaonderzoek?
Hoop dat het goed is.
Gelukkig is bij mijn mannetje alles goed.

Dus wij hopen dat het nu d.m.v de IUI eindelijk gaat lukken.

Gr suusje

siceces met het afwcahten
dat is inderdaad zeer slopend,maar dat vind ik van het heel proces
je begint eerst met een jaar proberen
dan 2 een sperma onderzoek,waar ej steeds 1 week moet wachten
toen een bloed en urine onderzoek
dan uiteindelijk naar de GYN wachten op de afspraak onderzoekje hier en daar weer wcahten op de volgende menstru....je word er gek van
gelukkig zijn we niet alleen.
heel veel suces hoor,ik hoop dat je en goede uitslag krijgt.
groetjes F

Hey loesje,

Hebben t zelfde meegemaakt...en moeten binnenkort weer :-(
We moesten wel even slikken toen we uitvonden dat de uitslag niet zo goed was...
Nu moeten we over 1,5 maand weer...als ik er aan denk wordt ik al zo zenuwachtig dat ik bang ben dat ik straks helemaal niet goed wordt....

hoe lang wachten jullie op n baby, als ik vragen mag?

grtjs!

Hi,

Wij wachten nu 1,5 jaar...
Vanochtend naar de ha geweest...uitslag was niet goed, dus krijgen we verdere onderzoeken..zo balen!!
Vandaag was ik echt een tranendalletje...

Groetjes

Hee meid,

Echt zo rot voor je, weet precies wat je voelt! Heb ook de rest van de dag zitten janken toen we t hoorden....Meteen allerlei dingen op zitten zoeken op t internet...
Wist ook niet erg waar we aan toe waren, omdat we verder helemaal geen waarden doorgekregen hadden dus ook geen idee hoe slecht het was...
Toen we naar de uroloog zijn geweest vond ik het weer heel moeilijk, gaf ons niet echt veel hoop...:-(
Zijn jullie nu ook doorgestuurd??

T is wel goed om even lekker uit te huilen, dat vond ik zelf n opluchting en kon er naar n paar dagen weer tegenaan....

Hoi loesje,

Jeetje wat een rot nieuws.
Balen zeg.Begrijpelijk dat je je nu zo verdrietig voelt.
Hebben ze verteld wat ze nu gaan doen dan?

Sterkte

gr suusje

Tja zeker rotnieuws...volgende week naar het ziekenhuis voor een afspraak, dus tot die tijd maar weer wachten! We weten niet goed wat ze verder willen..

Suusje, ben jij al begonnen met iui?

Groetjes

Terug
Bovenaan