wachten...

2010! Wordt een goed jaar ;-)

Ik heb 11 december mijn laatste echo gehad, had er drie redelijk dicht op elkaar: met 8, 11 en bijna 13 weken. Een beetje verwend misschien want nu lijkt het nog zo lang tot mn volgende controle om hartje te horen 20 januari! En 20 weken echo 29 januari... :-(
Ik ben niet super onzeker of bezorgd maar toch.. jullie kennen het vast wel. Buikgriepje, voel ik het nou wel of niet (weet bijna zeker van wel maar ja...), heb ik toch per ongeluk wat rauws binnengekregen..... Hou me maar wat in want ik zou mn vriend helemaal gek maken haha. Was het maar de 20ste..

he lieve ing

herkenbaar hoor ik mag gelukkig maandag weer naar de vk maar ik het zelf een angel sound zo fijn iedere avond ff genieten
maak je niet druk om iets rauws wij worden in nl echt gek gemaakt je kindje zal er na 1 keer echt niets aan overhouden hoor je moet af en toe ff genieten toch op naar de 20ste

o ja en nog de beste wensen natuurlijk he en 2010 word ons jaar

liefs

hoi ing,
het is heel raar maar voor je het weet heb je zoiets ooh wat is het stil in me buik,is het al geboren.ik heb al 2 kids,oudste wordt maart alweer 6 jaar,vliegt voorbij.
ook ik heb rauw vlees gegeten,en idd wat angela zegt we worden gek gemaakt,er bestaat een kans.
ik heb ook stukje biefstuk op de gourmet gegooid en met uit eten een stukje rosbief.die ene keer.
bij is pas rond 12 feb de 20 weken echo,vind dat de tijd best snel gaat.overmorgen alweer 15 weken.
gr marjan

Hey meiden - nou het is gelukkig niet dat ik daar krampachtig mee omga maar het schiet zo nu en dan toch even door je hoofd als je je net wat onzeker voelt. En dan gisteravond op de bank was het weer feest met plopjes, het gekriebel gaat er nu langzamerhand vanaf ;-) De tijd gaat nu idd best snel - die 'belangrijke' 12 weken zijn alweer 4! weken geleden...! Dus die 2,5 naar 20 januari zullen vast ook zo voorbij gaan. Nog de beste wensen he ook!!!

hoi ing,
ik ben morgen 15 weken,wil vandaag even bellen voor een afspraak.dus dat is ook weer een stap,ondanks dat me buik duidelijk zichtbaar is geeft dat wel duidelijkheid voor mij.maar dat had bij die andere 2 niet.1 ben onwijs ziek geweest,ondergewicht gehad was 1 week 4 kilo kwijt,kon niet tegen die foradix.was ook fanatiek sporter dus me buikspieren hielt alles tegen.bij een 3de gaat alles sneller in zijn vorm staan.vind het niet erg,krijg ik bevestiging.op echte leven moet even geduld hebben.
alleen als ik soms me hand op me buik leg,lijkt het net of me buik hard begint te worden.
maar die plopjes heb ik nog niet.
als het maar rustig persoon is.2de was alleen een draaier,waardoor ik pas rond 20 weken merkte.
gr marjan

O fijn dat je dan weer hopelijk snel een afspraak hebt. Had je nog geen vervolgafspraak staan? Ik sport ook nog steeds wel 2 ipv 3 x per week maar het lukt nog aardig. Wel voel ik mijn onderbuik trekken, zijn dat die harde buiken? Ik heb geen pijnlijke steken ofzo het voelt alleen erg aanwezig. Ik neem aan dat het dan geen kwaad kan....

Terug
Bovenaan