wachten....

hoi meiden, ik wilde even kwijt dat ik het wachten zo vervelend vind!!!!!!!!
wil ook zo graagmet de kleine kroelen!!!
hoe gaat het met de rest die nog niet bevallen is?
hier gaat het goed na afgelopen3 dagen erge rugpijn te hebben gehad, en een lichte blaasontsteking,heb een lichte kuur gehad die geen kwaad kan voor de kleine,maar met de borstvoeding in overleg met arts,ik hoop dat ik wel borstvoeding kan geven als de kleine komt..
groetjes een ongeduldige zwangere ;)

Sterkte!! Ik heb ook 2 weken extra moeten wachten. Ik weet hoe het is. Ik heb me er op een gegeven moment alleen bij neergelegd, en ben gaan genieten van de dagen die ik had om nog dingen te doen waar je normaal echt nooit aan toekomt. Als je echt gaat wachten duurt het voor je gevoel nog langer. Zolang de kleine het goed had in mijn buik vond ik niet erg dat ze langer bleef zitten,. Dus vraag net als ik gewoon of ze een controle willen doen om te kijken of die kleine het nog goed heeft. Dat stelt jou gerust, en misschien dat je zelf dan ook wat meer kunt genieten van deze dagen.

Alvast heel veel succes met de bevalling en natuurlijk genieten daarna!

x

same here, ook 2 wk langer gelopen. Geef er aan toe anders duurt het alleen maar langer....als je kleintje er dadelijk is, ben je die extra dagen zo vergeten. Echt waar!

voor nu nog even sterkte, liefs

Oh erg he, dat wachten! Ik hoop dat je kleintje er inmiddels is! En inderdaad, dan ben je die lange saaie dagen al snel vergeten... vanaf nu VLIEGT de tijd!

Terug
Bovenaan