wachten.....

Hallo Allemaal,

Wat duurt wachten lang zeg ...!!
'k ben zwanger van de derde en was 18 mrt. uitgetelt.
Donderadg heeft vk. gekeken en alles zat nog potdicht .. baaalen (strippen / vliezen breken zijn dan niet mogelijk)
Ook al ben ik nog druk met de andere twee (5 en 7 jr) ,ik word het echt zooooo zat...
Vooral de reacties van anderen o.a bij school e.d "loop je er nog..!" , "hoor jij niet in je kraambed ..!" e.d.
De kids kunnen ook eigenlijk niet meer wachten en lopen te stuiteren door het huis .(misschien ben ik nog wel te druk ??? )
Hopelijk laat de kleine niet te lang meer op zich wachten .....

Lastig heej als je iets graag wilt en het duurt maar.
Vind de omgeving soms nog lastiger zeg maar ;-) als het wachte op de baby

Ben vandaag precies 40 weken, en krijg ook al die opmerkingen afgelopen week bij de psz,
dat jij hier nog loopt ..... jah hoe moet ik anders mn zoontje wegbrengen?
Het zit er nog? .......... Jah zie je toch ??
Je bent nog niet bevallen? ..... neej dan liep ik hier niet ......
duh... wat een opmerkingen zeg,

Onze hummel komt als deze er klaar voor is, kan ik niets aan veranderen zeg maar.
Dus we moeten gewoon geduldig afwachten en jah ben het ook wel spuugzat, althans ben het spuugzat als ik weer van die krampen, harde buiken enzo heb...

Vandaag is alles heel rustig ... zoonlief is dagje naar oma, mn moeder is schoonheidsspec en komt mij een lekkere behandeling geven en dan vanvond eten bij schoonfamillie.
Allemaal leuke dingetjes en haha dan mag hij vanacht komen ;-)

liefs Marina

Ja je omgeving maakt het er niet makkelijker op die laatste weken. Niet leuk! Want je wilt zelf ook graag dat het zich aandient. Maar goed niemand kan er invloed op uitoefenen, dus aan die opmerkingen heb je helemaal niks. Negeren dus of eens een koekje van eigen deeg geven. "Doe jij er dan eens wat aan! Hou anders gewoon je mond of zeg iets leuks!"

Zoek veel afleiding en ga jezelf nog lekker even verwennen. 's Middags lekker je rust pakken als dit kan!

Terug
Bovenaan