wachten

A

Anoniem

Guest
Hoi, gisteren positieve ovulatie test gehad. Hebben het om de dag gedaan incl gisteren. Nu maar hopen dat we het goed hebben gedaan. Mischien dinsdag nog een keer, maar om eerlijk te zijn hebben we wel even genoeg sex gehad. Liggen nu boven het landelijke gemiddelde Haha. Heeft het nog zin om dinsdag te klussen als ik zondag een positieve test heb gehad?.
Hoop dat we een extra leuke vakantie gaan krijgen, moet ingesteld worden in onze vakantie (wat een planning weer )
X yvonne

Hoihoi,

Je eisprong is 24 tot 36 uur na je posi test (maar dat wist je zelf ook al, las ik :)) en je ei blijft tot 12 uur 'houdbaar'. In het meest gunstige geval zou je dus tot 48 uur na je ei kunnen klussen voor een kindje.
Je zou dinsdag dus nog net op het randje zitten, haha!

Maar, als je om de dag klust is het eigenlijk niet nodig (als je geen zin hebt) om dinsdag nog te klussen. Het spul van je vent kan ongeveer 5 dagen overleven, dus is de kans op bevruchting toch aanwezig!

Succes!

Liefs Daisy

Hoi je bent er ook weer vroeg bij. Toch handig dat het zaad lang houdt baar is. We gaan morgen wel even kijken of we zin hebben.
Jij sterkte, ga jij straks de hun bellen?

Hier ook dezelfde gedachte, we waren er wel klaar mee na 2 weken klussen om de dag haha. Ik had maandag + test (aangezien ik al 5 dagen niks voelde) en dinsdagochtend (om 6.15uur, je verzint het niet..) nog geklust. Planning was dinsdagavond nog een keer maar had ik echt geen trek meer in, ff rust haha!

Goed jullie best gedaan!

Hey!
Ben er zeker vroeg bij.. Kom net op mijn werk aan, even lekker opstarten zonderalle collega's die binnen komen vallen, haha!

Heb vanmorgen de gyn gebeld. Kan pas in augustus terecht!!!
Heb ook ff een topic geopend daarnet...

Terug
Bovenaan