wachten

A

Anoniem

Guest
hey meiden!

Hier een berichtje vanuit de wachthoek..
Ik vind het echt enorm spannend.. Zal het gelukt zijn?
Normaal ga ik per dagdeel 1 keer a hooguit 2 keer naar het toilet (en ik ben een goede drinker!) nu ben ik vanmorgen in 2u tijd al 3 keer geweest! En de 1e keer dat ik naar t toilet ging zag ik wat rose/lichtbruine afscheiding (Sorry!!) Nu heb ik gelezen dat dat ook met je innesteling te maken zou kunnen hebben.. Nu zijn de ovu testen wel 2a 3 dagen donkerder geweest en gister weer licht! Ik heb ook al ruim een week erge hoofdpijn, rugpijn, harde onderbuik en ben heel duizelig de hele dag door..Ik kan 2 okt testen.. Echt spannend dit!

Liefs Renate

Spannend zeg! Wie weet het kan idd een innesteling zijn........ succes met wachten!

duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim

Hoi Renate, hier hetzelfde, mijn NOD is zaterdag 1 oktober. Ik kan de tijd wel vooruit kijken! Haha!

Ik blijf ook maar naar de wc gaan.. Mijn buik rommelt als een gek.. Maar of het mn darmen zijn.. Ook heb ik steeds last van hoofdpijn.. Pfff..

Ben jaloers op je dat je nog even een paar dagen op vakantie gaat! Dan gaan de dagen wat sneller voorbij! :)

Succes met wachten en geniet van je vakantie! Hopen op een positieve test!

Ik vind het ook zooooo spannend!

Liefs Faya

Lieve meiden bedankt voor jullie positieve berichtjes...

Maar helaas vanuit mijn lichaam een duidelijk antwoord:(:(:( Kan wel huilen.. Ben dus dik vet ongesteld geworden vanmiddag:( Gewoon een week te vroeg... Ik was even goed pissig en ben nog behoorlijk terleurgesteld.. Vooral omdat ik de (eventuele) ongesteldheid pas volgende week had verwacht... even een domper dit..

Liefs Renate

Ohnee!!! Wat naar!

Je lichaam kan jezelf zo voor de gek houden en teleurstellen, niet leuk meer!

Veel sterkte!
XXX

Terug
Bovenaan