Wachten...

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen, ff een update. 27 maart was mijn NOD, vrijdag 30 maart een heeeeeeeeeeeel lichtje streepje met cb +/- test (onderlicht was + te zien).
Zatedagochtend CB digitaal niet zwanger, 's middags klein beetje bruin bloedverlies en een rode veeg en daarna niks meer.
Dit heb ik nog nooit gehad. Ik ben mezelf gek aan het maken of het een instellingsbloeding is geweest, ga tig keer na de WC. Morgenvroeg maar weer testen, ik heb z'n goede hoop maar ben zo bang voor de teleurstelling. Afgelopen zaterdag vrijgezellenfeest gehad en heel de dag op pad geweest met 4 zwangere dames. Ik weet ik mag niet zeuren maar het wachten duurt zo lang...

Lieve Ukkietje,

Het wachten duurt ook zoooo lang! Pff....kon je het maar gewoon na bevruchting gelijk weten hé?! Zeker als je met 4 zwangere dames op pad bent geweest, dan ben je zelf ook wel toe aan wat meer zekerheid!

Het zou natuurlijk zo maar een innestelings bloeding geweest kunnen zijn! Ik hoop het zooo voor je! Zou echt geweldig zijn meid. Ik duim heel hard dat je morgen een positieve test in handen hebt!

Laat je het ff weten? Liefs Lynn.

Oh meid,

wat vervelend, maar weet dat de CB testen minder gevoelig zijn. Ik hoop het voor je dat je morgen met de KV testen 2 v 5 euro positief test!!!!!

Liefs

Hey meid!

Ik hoop en duim voor je dat je alsnog positief mag testen!

Liefs Ram24

Hi Ukkietje,

Wat een spanning zeg!
Hopelijk test je morgen weer positief en is de streep donkerder. De digitale is idd minder gevoelig dus het kan nog steeds. Succes!!!!

Liefs Mamamijn

oh meisje wat een spanning!

Gewoon nog eens testen!!

Ik hoop van harte dat de test dan vet positief is!!

Ik hoop en duim voor je dat je alsnog positief mag testen!
Succes

Terug
Bovenaan