Wachten

baby glenn

New member
Ik begin me nu echt een beetje te vervelen...alles staat klaar voor ons ukkie. Maar het is allemaal zo dubbel aan de ene kant wil ik dat het komt en aan de andere kant wil ik dat het nog lekker blijft zitten. Mijn vriend zn visum is namelijk afgekeurd en nu zijn ze dus alles weer opnieuw aan het doen.
Ik wil zo graag dat hij mn buik nog even kan zien en vooral natuurlijk dat hij bij de bevalling kan zijn. Ik baal er echt zo van..al die stomme regeltjes en wetten, zo'n gedoe allemaal en dat je zwanger bent kan ze niets interesseren. Kzou wel eens willen dat de bedenkers hiervan in ditzelfde schuitje zouden zitten en dat ze kunnen voelen hoe het is.
Maarja tis dus weer maar afwachten, moet nu zoiezo overtijd gaan wil hij erbij kunnen zijn of er moet een wonder gebeuren.
T is een heel verhaal geworden...maar ik moest echt even mn hart luchten.
 
He bah wat een rotsituatie en ik me druk maken of me vriend optijd vanuit zijn werk kan komen :-§
Jullie situatie is een stuk ingewikkelder, en ik ga
duimen dat hij in elk geval bij je kan zijn!

ff een virtuele huck van mijn kant!!
 
Meid dat is inderdaad niks...
Tja die stomme regels altijd. Hoop dat er een wonder gebeurd en hij snel bij je is...

Liefs
 
Oh ja, dat lijkt me ook erg vervelend!! Ik hoop voorbije dat de kleine lang genoeg blijft zitten zodat je vriend toch bij de bevalling kan zijn!

Sterkte!
 
Wat een vervelende situatie.. Ik hoop dat je vriend snel bij jullie mag zijn! Waar komt je vriend vandaan als ik vragen mag? Spannend hoor! Ik ga voor jullie duimen!!

Liefs
 
Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Het is idd een vervelende situatie...ben alleen zijn opzich wel gewend want we zijn nu bijna 4 jaar samen en dan reis ik elke keer voor 3 maanden op en neer. Maar we hadden niet verwacht dat ze zo moeilijk zouden doen...de zwangerschap alleen wist ik van te voren maar de bevalling alleen daar had ik niet op gerekend. Hij komt trouwens uit suriname. Iedereen is benieuwd hoe ons ukkie eruit gaat zien want mijn vriend is een mix van indiaan, chinees en creool en dan dus nog wat nederlands van mij erbij...kan vanalles worden hihi.
 
Ohh wat leuk zeg dat is idd echt een verassing hoe de kleine eruit ziet! Krijgt je vriend anders wel altijd een visum zonder gezeur? Of ga jij altijd naar Suriname? Wel stoer hoor het zo 4jaar al volhouden.. Lijkt me best moeilijk elkaar zoveel moeten missen. Succes meid! Ik zal voor jullie duimen!
 
Terug
Bovenaan