wachtlijst IVF

Hoi meiden,
Ik lees al een hele tijd mee op dit forum en heb nu besloten toch ook maar eens mee te gaan schrijven. Ik ben 25 jaar en wij zijn inmiddels ook al meer dan 2 jaar bezig om zwanger te worden. Na een kijkoperatie, afgelopen okt., is gebleken dat ik endometriose heb. Ik ben afgelopen maandag een gesprek gehad met m'n gyn en die vond het verstandig om meteen maar met IVF te beginnen en de IUI over te slaan. WS moet ik nu in jan op gesprek komen en dan zal ik wel verder horen hoe of wat. Weet een van jullie misschien hoelang de wachtlijst voor IVF ongeveer is? Ik hoop natuurlijk dat ik net als Fen en Inge alsnog spontaan zwanger wordt vlak voor we met IVF beginnen. Van harte gefeliciteerd meiden!!!
groetjes esther

Hoi Essie, ik zou in januari ook met ivf beginnen en ben nu 10 weken en 2dagen zwanger (spontaan). Het kan dus echt. De wachtlijst verschilt per ziekenhuis. Ik zat in het elisabeth ziekenhuis in Tilburg en daar was geen wachtlijst. Kijk als het kan op de site van het ziekenhuis. Tilburg heeft een eigen site www.fertiliteit.info. Staat heel veel info op ga eens kijken zou ik zeggen.
Liefs molly en succes.

Terug
Bovenaan