Wachtmodus

Pfff begin langzaam gek te worden van mijzelf. Ben nu bijna 38 weken en merk dat ik wacht op de bevalling. 2 dagen geleden is een vriendin bevallen en sinds dien ben ik echt onrustig geworden. Zucht zo gaat het voor mijn gevoel natuurlijk nog veeeeel langer duren haha.

tja, dat wachten... Heb je niet nog wat dingetjes in huis te doen? Ik ben het nu ook wel zat, maar vooral omdat mijn man ook niet meer wil wachten... Ik ben nu 39+2 wkn, maar vrees dat ik wel overtijd ga lopen. Nog geen tekenen van een naderende bevalling en de vorige twee keer liep ik 5/6 dagen overtijd. Dus verwacht het ergens volgend weekend.
Heb jij veel voorweeen?

Ja dat wachten....vreselijk!!
Ik weet er alles van helaas.

Zeker als je over je uitgerekende datum heen gaat (zoals ik) word t echt slopend.

Maar ja....je doet er dus helemaal niks aan.

Proberen nog zoveel mogelijk afleiding te zoeken. Voor zo ver je nog mobiel bent natuurlijk.

En iedereen gaat nu ook tegen je zeggen: geniet nog even van je rust en vrijheid.
Pffff....daar ben je op een gegeven moment ook helemaal klaar mee hoor.
Je wil nog maar 1 ding.....je kind!!!

Nou sterkte meid. Het scheelt misschien iets te weten dat je niet alleen bent ;-)

Ik moet nu precies een week wachten! Volgende week om deze tijd, hebben we er een dochter bij!
Ik ben het wachten zat en een week heeft nog nooit zo lang geduurt! Succes!!!!

In huis heb ik niet meer echt wat te doen behalve de normale dingen. Voor de kleine is alles klaar om nu nog x de kleertjes te wassen en te strijken zou absurt zijn haha
Auto rijden gaat ook steeds moeilijker met die dikke buik en wegvallende concentratie.
Ook met mijn been kan ik steeds minder omdat die nu erg belast wordt met het extra gewicht.
Maar voor de rest heb ik niets te klagen hoor wou alleen dat ik de dagen niet zo zit te tellen. Het grappige is dat mijn partner nu ook wat onrustiger begint te worden. Heb hem denk ik aangestoken.

Mama3007 klopt idd dat zinnetje kan ik nu al niet meer horen ;)

De allerlaatste: kan het helemaal begrijpen. Dan kruipen de minuten echt voorbij. Maar nog maar 1 week te gaan ;)

Ik ben echt zoooo benieuwd hoe het is om je kindje eindelijk in je armen te kunnen houden, heb er echt helemaal zin in.

Oh amy 79 ik heb alleen wat indalingskrampen gehad maar verder is alles heel rustig bij mij. Moet nu 5 x per nacht opstaan om te plassen dus daar wordt je wat vermoeider van. Maar heb helemaal geen harde buiken of dergelijke. Kindje ligt al 2 weken met zijn hoofd vast in mijn bekken.
Heb jij wel voorweeen?

ik heb dus ook helemaal geen voorweeen. En daardoor denk ik dat het nog heel lang gaat duren. Maar de vk zegt dat het ook zo maar kan komen, ook zonder voorweeen. We wachten maar af, meer kunnen we niet doen.

Dat wachten duurt zo lang hè! Denk dat iedereen dat wel heeft, hoe dichter bij de uitgerekende datum, hoe meer je zo graag je kindje wil zien..
En amy, ik ben natuurlijk ingeleid, maar had met bijna 39 weken ook nog helemaal geen voorweeën gehad. De CTG registreerde overigens steeds wel regelmatig harde buiken, ook de dagen voor de bevalling, alleen ik voelde er niks van.. dus wie weet rommelt er wel wat zonder dat je het merkt!

Terug
Bovenaan