Wachttijd IVF/ICSI??

Hoi Meiden,

Weet iemand misschien hoe lang  de wachtlijst voor IVF/ICSI bij het EMC in Rotterdam is. Mijn gyn. wil niet met IUI verder gaan (heb er nu 5 gehad), want kwaliteit sperma is niet zo geweldig (ong. 1 miljoen, je zou zeggen, dat dat genoeg moet zijn). Afgelopen maandag was mijn NOD, maar uit de test van gisteren is gebleken, dat het niet gelukt is. Dus eventjes de RDafwachten en dan maar een verwijskaart halen voor het EMC, want hier hebben ze de licentie er niet voor.

Allemaal veel succes en vooral hoop houden.

Marianne

Ik heb geen idee maar op freya.nl bij ziekenhuisinformatie (het is even zoeken) staan van alle ziekenhuizen de wachttijden.
Voor IUI moet je minimaal 1 miljoen goede zaadcellen hebben na bewerking. Jullie zitten dus net op het randje. Balen zeg! Ik denk echter wel dat je  met IVF een veel grotere kans maakt!
Succes!
gr.Inge

Ik heb ook ff zitten kijken maar het duurde even voordat de info vond. Kijk onder het menu bij "medisch" en dan "ziekenhuis info". Geweldig maar kijk wel wanneer het voor het laatst ge-updated is want bij Eindhoven zag ik 3 maanden staan maar daar hebben ze inmiddels geen wachtlijst meer en bij de LUMC stond 8 maanden en dat is 9 maanden dus dat klopt wel.

Terug
Bovenaan