Wachttijden ivf enz

<p style="text-align: left;">Hoi, mijn man en ik hebben samen besloten dat we een traject in willen om via een zaaddonor (mijn man is onvruchtbaar) te proberen samen een kind te krijgen. Ik ben dus van plan om alle fertiliteitsklinieken in nederland af te bellen en te kijken of ik evt. info kan krijgen over de wachttijd en dergelijke.. heeft iemand hier info/advies over? Een idee over hoe lang het gemiddeld kan duren om zo'n traject door te gaan? Of waar dus evt. wachttijden op te vragen zijn?</p><p>Alvast bedankt</p>

Je kan bij elke kliniek de wachttijd opvragen. Je krijgt eerst een intake en nog eventueel aanvullende onderzoeken waarna je kan starten. Ik ben onder behandeling geweest bij mck Leiderdorp en was erg tevreden. Zo uit m'n hoofd een wachttijd van 2-3 maanden. Geen idee of dit langer zou zijn als er een donor nodig is, daar heb ik geen ervaring mee. 

Mijn huisarts kon in het systeem de verschillende wachttijden in zien. Dat scheelt een hoop bellen. 
Het kan enorm verschillen. Bij het eerste ziekenhuis hadden ze de boel niet goed aan kant waardoor jet enorm lang wachten was. Bij de andere kliniek kon ik binnen een maand een intake krijgen. Misschien met Corona werkt het nu anders?

Terug
Bovenaan