wachtweek

@yosha

hoi
even weer een berichtje van mij!

nou vorige week zaterdag kregen we telefoon van het zkh. van de 10 eitjes was er maar 1 bevrucht!!!!
hier hadden we eigenlijk niet op gerekend, dus dat was wel even een grote teleurstelling. en ze konden ons op dat moment niet vertellen wat voor kwaliteit het was
dus zondag mochten we terug voor de terugplaatsing. en het ene eitje bleek een mooie A kwaliteit te zijn. dus wij waren ontzettend opgelucht.... Ik had ook gelijk zoiets van dit wordt hem!!! en iedereen zegd nu tegen mij dat ik er wel aan moet denken dat het ook mis kan gaan, en dat weet ik ook wel maar ben van mij zelf een possitief mens en ik denk dat het wel helpt om zo te denken.

Nu zijn we alweer een meer dan week verder van de punctie, dat trekken in mijn buik wordt nu wel minder (net het gevoel of dat je ongesteld moet worden) wel nog steeds een opgezette buik en last van steken, en ben ontzettend duizelig van die tabletten..
wel heb ik nu opgezette en aderen over mijn borsten heen lopen en soms vlagen van missellijkheid.
Dus heb wel zoon gevoel dat het gelukt is!!!!

Ik zit nog steeds in de ziektewet omdat ik het autorijden niet aan durf en iedere keer als ik opsta dan moet ik echt even bijkomen zeg maar zo duizelig!! en heb nog steeds die overstumulatie.. weet iemand wanneer dat weg gaat?????

gr claudia

Hey meis spannend he dat wachten.
Had ik toen ook die overstimulatie,
bij mij ging dat gevoel een beetje weg
toen ik een aantal weekjes zwanger was.
Ik hoop voor je dat je straks een mooie
positieve test hebt.
En daarna je eigen wat beter voelt;)
Liefs Marielle

Hey claudia,

wat jij nu omschrijft heb ik ook gehad. maar dat hoort er allemaal bij maar na een week van de punctie wordt dat gevoel minder. dus ik hoop voor jou op goed nieuws. Toen dat gevoel bij mij over was ben ik helaas ongesteld geworden.
Heb toen een maand moeten wachten voordat ik opnieuw mocht beginnen en heb nu net weer 2 cryo's tp gekregen die nog bij onze 1ste icsi poging horen dus ik zit ook in die verschrikkelijke wachtweken.

Heel veel succes de komende week en probeer wat afleiding te zoeken.

Ik zal voor je duimen....

gr tineke

Hoi Clau,

gebruik jij soms ook Utrogestan?

De klachten die jij omschrijft heb ik namelijk ook, misselijk, duizelig, maag/darmklachten ('s avonds opgezette buik) pijnlijke opgezwollen borsten...
De eerste keer na een tp dacht ik ook oh ik ben zwanger en dat was zo, tweede keer ook en derde keer had ik ook alle klachten maar niet zwanger...

Nu heb ik weer alle klachten en ik gooi t nu dus op de Utrogestan!

Wil je niet teveel ontmoedigen hoor, maar echt je weet pas wat officieel na een positieve bloedtest...zelfs een thuistest zegt bij mij niets...maar bloed geeft de juiste waarde aan..

Ik heb nu 2 emmy's teruggekregen en wij hopen dat er 1 blijft zitten, maar ja dat weten we pas volgende week donderdag...

Succes met wachten en maak jezelf niet te gek...hoe moeilijk dat ook is!

Succes,

gr Yosha

@ Yosha

hai
ja ik gebruik ook utrogestan. jij ook dus!!!
ik weet niet wat het is maar heb er echt een goed gevoel bij!!
bij ons in het zkh nemen ze me bloed niet af moet echt thuis testen...

ik hoop voor je dat het nu bij jou ook lukt!!! Heb je trouwens al 1 kindje omdat de eerste keer wel positiev was??

de pijnlijke borsten worden wel minder maar die aders blijven erop zitten en heb nog steeds het gevoel dat ik ongesteld moet worden alleen dan in mindere maten en heb nu weer last van onder in mijn rug?????

nou jij ook succes met wachten. ik mag zaterdag gaan testen!!!!!

dus we wachten nog een paar dagen af. het is wel zenuwslopend hoor die wachtweken!!!!

gr

Hoi Clau,

nee heb geen kids, wel al 4 keer zwanger, maar miskraam...

Ja t wachten is echt t ergste van alles, dat duurt en duurt maar, maar ja er zit niets anders op!

Die blauwe aders heb ik normaal niet en heb ik nu sinds dag 1 Utro bollen....

ik hoop dat je zaterdag een knalpositieve test hebt meid!!

Laat je het wel weten?

succes,

gr Yosha

Terug
Bovenaan