Wachtweken iui nummer 1

annemarie35

New member
<p style="text-align: left;">Hallo dames,</p>
<p style="text-align: left;">Zijn er meer op het wachtbankje na hun 1e,2e,3e etc. IUI? Ik momenteel wel. Na de bevalling van mijn jongste dochter (ze is nu 1) had ik stiekem gehoopt afscheid te kunnen nemen van de MMM (malle medische molen) helaas ben ik daar afgelopen december weer mee gestart.</p>
<p style="text-align: left;">De jobeste is geboren na IUI nummer 3, dus ik ga nu niet meteen ervan uit dat deze raak gaat zijn. Mijn IUI is hormoon gestimuleerd,  nog meer dames die in deze situatie zitten?</p>
<p style="text-align: left;">29 maart is 16 dagen na de IUI dan zou ik mogen testen, mijn NOD is 27 maart ik denk dat ik mits ik niet vloei dan ga testen...nog 8 lange dagen!</p>
<p style="text-align: left;">Liefs, Annemarie</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;"></p>
 
Ow wat zij dit toch een vreselijke site met die stomme tekens ertussen!!!!

Hoop dat jullie wijs kunnen uit mijn verhaal en sommige spelfouten, valt niet mee via de telefoon.

 
Hoi Annemarie, wat een spannende weken voor jou en je naasten! Ik lees al een tijdje met je mee (schreef eerst onder Elizabeth1977) en wil je heel veel sterkte wensen en natuurlijk een mooie positieve test :)
 
Ow heey hallo!

Hoe is het met je?? Ja spannend he pfff

Gisteren zei mijn schoonmoeder dat ze aan me kon zien dat ik zwanger ben ze had het toen ook goed dus ik ben benieuwd hihihi

Nog wachten tot officieel 29 mrt maar ik doe zaterdag al een testje hahaha

Liefss
 
Hi Annemarie,



Wij hebben afgelopen 5 maart onze eertse IUI gehad. Gisteren zou mijn NOD zijn en ben afgelopen weekend begonnen met testen. Het kruisje was heel licht zichtbaar. De twijfel sloeg meteen toe omdat ik ook Pregnyl spuiten gezet heb en dat invloed zou hebben op de uitslag. Wel al zeker 1,5 week last van zwangerschapsverschijnselen zoals gevoelige borsten, misselijkheid, prikkelbaar. Vanmorgen weer een test gedaan en deze was duidelijker maar toch nog wel bescheiden.

Normaal is mijn cyclus redelijk vast met 28 dagen en voel ik ruim voordat ik ongesteld moet worden dat het eraan zit te komen.

Heel langzaam aan begint het besef te komen dat ik zwanger bent. Heel onwerkelijk.



Ik zal voor je duimen. De wachtweken vond ik zenuwslopend ;-)



Liefs
 
Hoi Annemarie, hoe gaat het met je? Zo spannend voor je! Hopelijk mag je je aansluiten bij een 'uitgerekend in' groep! Ik ga voor je duimen!

Na miskraam in oktober een poos alleen maar meegelezen op het forum. Wij waren net bezig met onderzoeken in ziekenhuis toen ik na bijna een jaar toch zwanger werd. Helaas miskraam geworden. Afgesproken in ziekenhuis om het nog een half jaartje aan te kijken en nu 6 weken zwanger. Zo blij dat het zo snel na miskraam weer gelukt is! Nu maar hopen dat alles goed mag gaan. Wat dat betreft heeft die miskraam er wel ingehakt hoor... Merk echt dat ik weer vertrouwen moet krijgen in mijn lichaam. Ben steeds bang dat het misgaat zodra ik een soort van menstruatieachtige pijn heb of als ik juist een dag mijn borsten minder tot niet voel. Argh!!!

Heel veel sterkte met wachten... Nog een paar dagen en dan wens ik je een hele mooie positieve test toe:)
 
Hoi Annemarie,

De wachtweken zijn het ergste. Ik heb zelf 1 IUI behandeling gehad en ga morgen op voor mijn 2de inseminatie.

Maar ik weet wel dat elke dag dat ik iets voelde ik me af vroeg is dit een teken voor mijn ongesteldheid of juist dat ik zwanger ben. En die onzekerheid is niet fijn.

Ik hoop voor je dat als je de 29ste test dat die positief is :).
 
Hè dames! Helaas ik ga ook voor de 2e poging ben nu al voor dag 6 ongesteld en maandag weer cyclus dag 10 eerste folikel meting.

Komt allemaal goed stephju ☺
 
Terug
Bovenaan