Wachtweken

Lieve Allemaal

Na het goede nieuws van ruim een week geleden [2 eitjes! na clomidkuur 4], zit ik nu dus in de wachtweken. Wat duren ze weer lang. Slapen is ook niet zo makkelijk. Overdag ben ik een hele dag moe en s nachts lig ik te piekeren. Makkelijker gezegd dan gedaan hoor je gedachten verzetten.
Vanaf as zaterdag mag ik testen. Ben zo benieuwd. Lichamelijk heb ik wat kenmerken, moet constant naar de wc [maar goed dat kan ook van de stress zijn], heb ietwat pijnlijke borsten en last but not least temp was 37.2 terwijl hij normaal rond de 36.5 ligt. Maar goed, misschien maak ik mezelf wel heel erg gek en is het weer helaas pindakaas.
Voorlopig nog maar even een kaarsje branden..
Nog 1 week..

Tamara

Ha Tamara,

Ik kan me goed voorstellen dat het moeilijk is om dan lekker te gaan slapen. Je gedachten kun je niet zomaar stopzetten en die gaan natuurlijk alle kanten op. Blijft vreselijk moeilijk dat wachten.
Maar goed, het weer is toch pet, dus misschien is het een idee om vandaag maar eens lekker overdag onder de wol te kruipen?
Slaap ze.

Gonnie

hoi tamara,
eng is dit jij hebt precies het zelfde als mij ook twee eitjes nu en mag ook zaterdag testen.dus ik weet hoe   spannend het voor je is en ook ik heb allemaal kwaaltjes.
ik hoop verschrikkelijk dat het nu raakis voor je!!!!!!!!
leuk om eens iemand tegen te komen die precies hetzelfde heeft.
ik hoop je nog eens te spreken.
groetjes corina

Terug
Bovenaan