Wagen, makkelijk inklappen en niet te duur welke?

<p>Wij zijn toch nog last-minute opzoek naar een andere wagen. Die wij nu hebben is heel erg lastig in te klappen. Wie heeft nog tips? </p>

Wij hebben een Traveler van Mutsy, was bij de babydump de goedkoopste alles in 1,wagen. (Incl. Maxi-cosi, ligbak, "buggy"-zit, accessoires en een gratis luiertas voor €700)
Ik vind het een hele fijne wagen en klapt makkelijk in elkaar (vind ik, en natuurlijk weet ik ook niet "beter")
Onze zoon is nu 19 maanden en we gebruiken hem nog steeds zeer regelmatig, met boodschappen doen of met lange wandelingen 

Ik ben zeer tevreden over de easywalker harvey. Is naast makkelijk in te klappen ook een van de lichtste kinderwagens. 

Wij hebben een Nuna Demi Grow 
Heel compleet waardoor je niet nog allerlei asseccoires hoeft te kopen. En heel makkelijk inklapbaar. Wel wat groter als hij ingeklapt is, dus hangt een beetje van de ruimte in je auto af. Wij hebben een stationwagen, en ik heb nooit ruimte te kort.

Wij hebben een Mutsy i2, super makkelijk en past ook in wat kleinere autos.. de kleine zit er heerlijk in. Nu we een 2e krijgen een bugaboo donkey aangeschaft.. De Bugaboos zijn ook echt klein in te klappen en makkelijk in te klappen.. nieuw alleen wel erg duur...

Terug
Bovenaan