Wagen voor baby en peuter

<p>Hai, </p><p>Ik had een vraagje weet iemand een geschikte en compacte kinderwagen waar een maxi cosi in past en een plekje voor een dreumes? Ik wil niet zo een grote overdreven kinderwagen.</p>

Wij hebben de nu na demi grow. 
Ben nu zwanger van de 2e en mijn zoontje is net 1
 Dus die kunne daar dadelijk samen in.
Naja een duo wagen is natuurlijk niet zo compact als een enkele kinderwagen  . Maar vind deze echt super fijn 

ben je echt op zoek naar een duo wagen of naar een wandelwagen met meerijdplankje/zitje? Als je voor een duo wagen gaat is dat standaard wat groter. Wat ook altijd een optie is, als je dat fijn vindt, is de jongste dragen in eendraagzak/doek en de oudste in de wagen.  

Wij hebben een buggaboo donkey duo, kan voor 1 kindje gebruikt worden en voor 2. Volgens mij kan maxi cosi er ook op, maar dat zijn wij niet van plan dus weet ik zo niet zeker.
Wagen loopt erg soepel en is ook niet heel breed, dus wel fijn om overal door te kunnen. Ik ben nu 8 maanden zwanger en ons dochtertje is bijna 15 maanden dus wij hebben ook echt wagen nodig. Plankje is ze nog te klein voor. 

@momapril ik heb zelf al een complete kinderwagen maar als de kleine is geboren dan is me kleine 14 maanden, en denk niet dat hij op zo 'n meerijdplankje gaat zitten.
Maar hele handige wagens zie ik er tussen!gelukkig bestaat er marktplaats hihi !

Terug
Bovenaan