wagen welk type?

A

Anoniem

Guest
Misschien hoort deze vraag niet helemaal hier thuis, maar er zullen vast wel meiden zijn die een antwoord weten.

voor mijn wagen wil het liefst een 4wieler met grote mand onderin. Mijn oog is gevallen op de quiny freestyler 4 wiels. Deze voldoet perfecht aan mijn wensen.

Nieuw is deze echter niet meer te krijgen, maar 2e hands heb ik geen probleem mee. En ze zijn te krijgen.

Maar hoe rijdt deze?
In mijn omgeving hebben ze joggers en bugaboo of 3 wielers e.d. geen vergelijkbare wagen vind ik.

wie kan me helpen?

gr
Mirinda

Hoi,

Zelf hebben wij een driewieler van Maxi-cosi, maar mijn vader die 1 keer in de week oppast heeft een Quinny 4 wieler. Ik vind het niet lekker rijden, omdat de wielen aan de voorkant niet zwenken. Je moet de wagen dus kiepen om hem te draaien voor een bocht.
Ik ben zelf gewend aan de driewieler waarbij het voorste wiel wel zwenkt en je dus echt kan sturen. Mijn vader vindt het wel heel fijn, vroeger hadden de kinderwagens nooit zwenkwielen.
Het is dus maar wat je prettig vindt. Verder is het een heerlijke, stevige wagen met een grote boodschappenmand.

Groetjes

P.S. De Quinny die mijn vader heeft komt uit 2000 en de nieuwe maxi-cosi past hier niet op. Daar moet je dan aparte beugels voor kopen. Let bij een tweedehands wagen goed op of de beugels voor de bevestiging van de kinderwagen bak erbij zitten, deze zijn niet makkelijk los te krijgen.

Hoi,

Mocht je wel een 4 wieler met een zwenksysteem willen hebben dan is de Mutsy een idee. Die heeft ook een heel stevige wagen alleen is het mandje iets kleiner maar heb van kenissen gehoord dat er ook genoeg in past. wij hebben hem nieuw besteld maar is ook erg goed als tweedehands te verkrijgen.

Groetjes Naatje

P.S. ik was vergeten te vertellen waarom wij voor de mutsy hebben gekozen en niet naar de Quinny 4 wieler. ( wij hebben namelijk ook geen problemen met niet maar krijgen de wagen van mijn ouders)   Mijn man is 2.00 meter en ik 1.68 en dus moet de stuurstang makkelijk te verstellen zijn aangezien ikzelf last heb van de polsen en daardoor moeilijk sommige bewegingen kan maken. Waaronder dus de knoppen aan de zijkant van de quinny duwstang. Dit is bij de mutsy makkelijker. En ik vind het voordeel dat hij makkelijker schoon te maken is als je het bos bent ingeweest. heeft gewoon minder fratsen.

Groetjes Naatje

Terug
Bovenaan