wagen

ik heb een koelstra flexxo en vroeg me af vanaf welke leeftijd ik mijn reiswieg kan opruilen voor de zitzak. moet mijn dochter dan kunnen zitten? of moet ik wachten tot ze uit de reiswieg groeit? hoor graag jullie reacties...
 
Hangt denk ik een beetje van de ontwikkeling van je kind af. Mijn tip is gewoon wachten tot ze zelf aangeeft dat ze wat meer wil zien. Mijn dochter wilde met 5 maanden niet meer in de kinderwagenbak liggen. Ze ging zich toen aan de bak optrekken enzo. Ze was nog niet uit de kinderwagenbak gegroeid, maar ik heb toen toch maar de wandelwageninzet erin gedaan. Wel moet ik erbij vertellen dat mijn dochter een beetje te vlot was, want ze kroop en zat met 5 maanden en stond en liep langs de tafel met 6 maanden.
 
Je kan inderdaad wachten totdat ze het zelf aangeeft. En als je haar in de zitting gaat vervoeren kun je hem in het begin in de ligstand zetten, zodat ze niet helemaal zit.
 
Ja, ben ik helemaal mee eens. Ligt aan de ontwikkeling van het kind. Mijn dochter is net 7 maanden en begon de laatste tijd vaak te huilen zodra zij in de wagen lag. We hebben hem omgebouwd en nu is er niets aan de hand. Zij wilde natuurlijk actief mee genieten van waar ze heenrijdt. Natuurlijk lees je veel, maar het belangrijkste is toch dat je goed moet luisteren naar je eigen kind. Mail anders naar pievee@wanadoo. Kunnen we wat informatie uitwisselen.
 
Mijn dochter van 15 weken ligt ook al niet meer in de reiswieg.
Ze is te groot en past er al een aantal weken niet meer in.
Wij hebben ook een koelstra en ze kunnen bijna helemaal plat liggen.
Ze vindt het ook nog heel erg interessant om te kunnen kijken











































 
Terug
Bovenaan