waggel gans

hey meiden,
ik heb echt alweer zoveel last van mijn bekken, had ik bij mijn dochter ook maar moet zeggen dat ik er best van baal dat ik het nu weer heb ondanks dat ik vanaf het begin met oefeningen bezig ben.
was vandaag mijn bekkenband vergeten om te doen naar mijn werk en merk meteen dat ik weer ga lopen als een waggelende gans, echt alles doet zeer.
zijn er meer die dit ook al hebben.
sorry voor mijn zeur berichtje maar moest het ff kwijt.
xx krista

Hi Krissie,

Je bent geen zeur hoor! Ik mag twee keer per week naar de fysio met m'n zere  kont en rug door bekken- en rugklachten en ik mag niet werken. Ik  had al wat rugklachten c.q. letsel opgelopen in het verleden dus dat zal misschien ook wel niet geholpen hebben.
Ik kan soms gewoon niet meer zitten omdat het zo'n zeer doet, zeker nadat ik ergens niet goed/lekker gezeten of gelegen heb. (Laatst riep mijn  man bezorgd "schatje, ga nou eens een keer rustig zitten" en  toen ik  ging sputterren dat dat gewoon niet ging "oh, nou, dan ga maar rustig  staan ergens"  <- sorry maar ik vond dat wel een grappige uitspraak van hem).
Lopen is soms pijnlijk, over het algemeen valt dat gelukkig wel mee, daar ben ik wel erg blij mee.
Ik vind het regelmatig gewoon bijzonder irritant en frustrerend maar ja...  door de oefeningen gaat het gelukkig al wel een stuk beter. Ik hoop dat het bij jou ook nog wat opknapt!! Ik heb gehoord dat in 90% de klachten binnen een paar weken na de bevalling over gaan, ik weet niet of het waar is maar het geeft de burger moed.

Waar ik trouwens niet aan kan wennen is slapen met een (voedings)kussen tussen m ´n knieen, ik heb een extra lange op advies van de fysio dus nu moet ik voor ik kan gaan slapen eerst `de slang bezweren ´ (friemellen, wroeten en beuken op dat ding zodat ik lekker lig en er niets zeer doet en dan nog drie keer omdat het toch niet zo lekker ligt) maar ´s morgens ligt ie altijd aan het voeteneind of op de grond.

Terug
Bovenaan