Waggelen

hoi hoi,

Sinds twee weekjes heb ik een zenuw klem in mijn rug rechts onderin.. deze zit verbonen aan mijn rechterbeen waardoor ik soms gewoon niet meer kan opstaan.. dan moet ik even heen en weer bewegen of gewoon door de pijn heen (AUW) en dan zijn we weer op gang! De vk zei dat ze dat wel los kunnen masseren bij de fysio... iemand hier ervaring mee? Het commentaar dat ik begin te waggelen is al geboren!! hahahaha nu die kleine nog...

Hallo,

Bij mij zat 2 weken geleden mijn rugspier dat hect op het bekken vast. Ik kreeg een tinteling in mijn been en kon ook niet meer goed staan. Ik loop bij de mensendieck en zij heeft me wat oefeningen gegeven en mijn vriend moest die plek dagelijks inmasseren met bv tijgerbalsem, in ieder geval iets wat lekker warm wordt. Dat heeft echt goed geholpen, na een paar dagen had ik nergens meer last van.

Succes

Ik heb ook zo'n gemene spier in mn liezen...Ook met het lopen dus continue pijnlijk... En dus ook heerlij kaan het waggelen ;)
Omdat ik toch al bij de fysio liep, hebben we die ook gelijk meegepakt en ik kan je vertellen: auw! Echt, geen prettige plek om gemasseert te worden en dan ook nog eens een spier die dan zo ontzettend pijn gaat doen...
Maar ergens heeft het wel geholpen. Het is niet weg en als ik te veel doe schiet ie weer klem, maar door warmte en zelf masseren krijg ik hem nu wel telkens weer rustig... En de oefeningen zo aangepast dat het deze spier niet extra belast... het gaat met ups en downs.
Dus ik zou zeker adviseren er naar te laten kijken, elke dag die je zonder die pijn doorkomt is mooi meegenomen!

hoihoi!

het lijkt een beetje op hetzelfde waar ik ook last van heb,
dan schiet t ineens onderin mijn rug,richting mijn linkerbil.
dan kan ik niet bewegen of opstaan of op mijn linkerbeen staan.
het doet zelfs zo zeer dat de tranen over mijn wangen lopen.
ik heb het drie weken geleden voor t laatst gehad, ik ben ervoor naar de fysio gegaan en heb oefeningen meegekregen voor thuis.
en ik moet goed opletten met opstaan, buik inhouden, recht blijven zitten. ik hoop dat het niet meer terug komt, want t is geen pretje.het gaat alleen over als ik op mijn rug op bed ga liggen.
maarja,zie daar maar eens te komen met die helse pijn...
de fysio zei dat het een bekkenprobleem is, en dat de banden nu niet optimaal hun werk doen.

Hey,

Komt me bekend voor, ik heb sinds een week of twee last van mijn liezen vooral de linkerkant.
daardoor begin ik ook te waggelen.
Ik begin nu ook last te krijgen van mijn onderrug en bekken, maar bij mijn eerste zwangerschap liep ik al rond de 16 weken bij de fysio en deze zwangerschap gelukkig niet!

Terug
Bovenaan