A
Anoniem
Guest
Nou poeh zit nog even in spanning te wachten op maandag mijn NOD. Maar begin signalen te krijgen die herken van mijn vorige 2 zwangerschappen of mijn lijf speelt een spelletje met me. (pijnlijke linkerpols en een vettere huid dat had ik de andere 2 x ook.)
Heb al een test in huis gehaald vandaag, een vroege test die vanaf 4 dagen van te voren al kan testen, maar dat durf ik niet zo goed de kans is dan iets minder dat het hcg al zo hoog is dat je het kan meten.
We waren nog niet bewust bezig, waren eigenlijk van plan om volgende maand te gaan proberen dat kwam plantechnisch beter uit en de decembermaand niet zo'n ideale maand met al die drukte. We hebben het 1 x niet beschermd gedaan. het zou een wonder zijn als het zo is....
Het kan bijna niet waar zijn! Nog effe afwachten...
We willen het erg graag maar ben nu al bang voor de reacties van anderen......
Groetjes Bowi
Heb al een test in huis gehaald vandaag, een vroege test die vanaf 4 dagen van te voren al kan testen, maar dat durf ik niet zo goed de kans is dan iets minder dat het hcg al zo hoog is dat je het kan meten.
We waren nog niet bewust bezig, waren eigenlijk van plan om volgende maand te gaan proberen dat kwam plantechnisch beter uit en de decembermaand niet zo'n ideale maand met al die drukte. We hebben het 1 x niet beschermd gedaan. het zou een wonder zijn als het zo is....
Het kan bijna niet waar zijn! Nog effe afwachten...
We willen het erg graag maar ben nu al bang voor de reacties van anderen......
Groetjes Bowi