Wake-up call (voor allemaal)

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Had ik het vrijdag even moeilijk omdat ik ongi geworden ben. Vind ik het moeilijk dat onze zoon dinsdag voor het eerst naar de peuterspeelzaal gaat. Maar niks is zo moeilijk als wat ik gisteravond laat hier op het forum las. Op 1 van de andere forums werd verwezen naar het forum van Babybrabbel (onder de kop algemeen). Daar staat het verhaal van een moeder die op 25 augustus bevallen is van een dochter. Ze (moeder) kreeg eclampsie en 2 hersenbloedingen. Hier is ze de volgende dag aan overleden. Helemaal in tranen zat ik achter de computer! Dat is toch het ergste dat je je kan indenken! Wat erg voor haar man en kinderen! Zoveel geluk, direkt gevolgd door zoveel verdriet.
Daar vallen al die kleine probleempjes toch van in het niets. Het zet je met 2 benen weer op de grond.

Groetjes, Kat

jeetje zeg

nee daar zou ik niet aan moeten denken.
ik wet gewoon niet wat ik moet zeggen

din

Hoi

Een jeugdvriendin van  mij heeft hetzelfde gehad, maar is helaas vlak na de bevalling overleden. Haar man, zoontje, haar man's  nieuwe vrouw, hun kinderen  herdenken dit elk jaar (hij is nu 10 jaar) Het is altijd een bijzondere dag, waar veel liefde uitstraald

Liefs

Lydia

Hier wordt je nou stil van... en weemoedig.
Wat verschrikkelijk voor dat gezin!
Beide benen inderdaad weer op de grond, en de aarde voelt even niet meer prettig aan.

Leven met eerst zoveel geluk en dan zoveel verdriet....
Dit doet echt pijn....Wat vreselijk....
Voor mensen die dit mee moeten maken...
Ik heb er geen woorden voor....

Veel liefs Daantje....

Terug
Bovenaan