Waker maken voor fles

<p>Onze dochter is nu 10 weken oud, ik geef haar 5 x per dag de fles 150 cc + 5 schepjes 7:00, 11:00, 15:00, 19:00 en 23:00 de laatste. Ik maak haar nu wakker voor de voeding, maar ik lees dat de meeste op verzoek voeden? Hoe doeb jullie dit? </p>
 
Allereerst nog van harte gefeliciteerd!!
Als je voedt op verzoek komen ze vaak ook in een eigen ritme. :) wij gaven op verzoek. Helemaal in het begin (denk eerste 5 weken) wel wakker gemaakt, daarna niet meer. Lars kreeg genoeg binnen, dus durfden we dit. Probeer het eens een paar nachtjes uit en kijk hoe jullie kindje erop reageert? Ik heb wel voedingsschema’s van toen hij ouder was op mijn blog, maar helaas niet toen hij zo klein was. Misschien haal je daar wel uit hoe wij het zo’n beetje doen.. Best spannend, maar ik zou het proberen! (Volgens mij zag ons schema er zo ongeveer uit als die van jullie.) X
www.halloliefkleintje.nl en dan zoeken oo voedingsschema. 
 
Ik zou ook niet wakker maken, maar vooral omdat t hier brullen en weinig drinken was, waarna ze niet veel langer sliep.. probeer het dus maar eens..
 
Hoihoi,
 
gefeliciteerd! 
Ik maak onze dochter ook niet meer wakker voor haar laatste voeding, zij wilt tussen 6 en 8 in de avond al heel erg veel drinken, en valt daarna in een diepe slaap en komt vaak pas tegen 4/5 voor de volgende voeding. We hebben haar een keer wakker gemaakt om 22:00 dronk toen weer heel erg veel en werd toen vervolgens al om 01:00 weer wakker voor haar voeding. Ze houdt het dus op een of andere manier langer uit na haar voeding van 6 tot 8 dan als je haar wakker maakt tegen 22:00. 
 
Zoals het nu gaat vinden wij dikke prima, kijk voor jezelf en voor je baby wat goed voelt en gaat! 
 
Succes!?
 
Terug
Bovenaan