Wakker en box?

Hi allemaal,
Saar is vandaag 2 maanden en tot nu toe ging Saar na de voeding eigenlijk gelijk naar bed. Ze viel aan de borst al half in slaap dus vandaar. Maar vanaf wanneer leggen jullie je kindjes in de box om even te spelen?
En hoelang zijn jullie kleintjes wakker (incl. voeden)?
Groetjes, Suus

Hoi Suzanne,

Mijn dochter is nu 8 weken. Zij valt aan de borst ook al in slaap, maar wordt binnen 10 minuutjes weer wakker omdat ze dan nog moet boeren/spugen. Daarna valt ze niet meteen terug in slaap en ligt ze dus in de box te spelen. Na 20 - 30 minuutjes is ze moe en slaapt ze vaak nog wat voor de volgende voeding. Ik geef iedere 2,5 a 3 uur borstvoeding.

Ik denk dat je je dochter in de box kunt leggen als je merkt dat ze al wel wakker is, maar het nog geen tijd is voor haar volgende voeding. Ik denk niet dat het verstandig is om haar wakker te maken om te spelen in de box. Ze zal vanzelf aangeven wanneer ze minder slaap nodig heeft en ze dus overdag ook eventjes in de box kan.

Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Groetjes, Greetje

Mijn zoontje is nu dik 2 maanden en ligt sinds een week in de box. Hij vermaakt zich daar een kwartiertje, of wat langer als wij erbij staan gekke bekken te trekken ;-) Ik merkte het doordat hij langer wakker bleef en heel erg geinteresseerd was in zn omgeving. Ook lachte hij al erg en de speeltjes in de box lijken dit ook wel te stimuleren. Gewoon proberen en kijken hoe ze het vindt!

onze kleine ligt al vanaf 4 weken af en toe in de box. na de fles even(vaak 15 minuten) zo houden we er een mooi ritme in....wakker-verchonen-fles-spelen-slapen.
hij vind de mobiel boven de box super leuk...zit er al tegen te ''brabbelen'' en kijkt zijn ogen uit! zo leuk.

Om eerlijk te zijn ligt Lieke al vanaf thuis komst uit het ziekenhuis in de box. Wel eerst in de reiswieg.
Voor namelijk omdat ik niet veel trap mocht lopen en we geen wc boven hebben.

Ze is dus ook gewend aan al het lawaai en slaapt daar door heen. Als ze wakker is ligt ze lekker op haar rug om zich heen te kijken.

Ze slaapt dan eigenlijk ook alleen maar s avonds boven want overdag wil ze daar niet liggen. Ze wil overal bij zijn net als haar zus dat wou/wil.
Nu al een nieuwsgierig aagje!!

Terug
Bovenaan