wakker en krijsen!!

Hallo,
Mijn dochtertje van bijna 20 maanden sliep altijd erg goed en kon in haar bedje zitten kletsen en viel dan daarna nog wel eens in slaap tot kwart over 9. Zijn erg verwent denk ik.. Maar sinds een week word ze elke keer huilend, krijsend wakker rond half 8 ze wil dan niet meer slapen en blijft gewoon huilen. Het stopt pas als je haar komt troosten en uit bed haalt. Overdag met haar slaapje is dit ook zo, ze word snel wakker en huilt dan gelijk!
Weet echt niet wat er is dan!! Ze praat nog niet.
Herkennen jullie dit en is dit dan weer een fase??

Ben benieuwd!
Groetjes
 
Hoi,
weet je zeker dat ze niet al een tijdje wakker is en pas begint te schreeuwen als ze geen zin meer heeft om te spelen/liggen?
Ik vind half 8 toch een hele mooie tijd!
Hier zijn ze alledrie tussen 7 en 7.30 wakker.
Het zou kunnen dat ze gedroomd heeft net voor het wakker worden, is moeilijk te zeggen op die leeftijd, maar als ze verder goed slaapt zou ik haar gewoon uit bedje halen

Groetjes
 
jullie zijn heerlijk verwent met zulke tijden.
ze heft wrs geen behoefte meer om langer in bed te blijven, er zit niks anders op, dan als ze wakker is uit bed te halen.
meerdere kinderen krijsen als ze er uit gehaald willen, wrs heeft ze steeds zo(voor haar gevoel) lang zitten wachten dat ze bang is dat je helemaal niet komt.
je zou zelf kunnen doen, als je haat uit bed haalt iedere keer herhalen,*(of ze nu krijst of niet) mama ik ben wakker..
dit is ook een ruststellend zinnetje, als je het melodisch vertelt..

 
tot kwart over 9 heb ik nog nooit mee gemaakt. Wat een luxe hahaha ... 7 uur begint hier de ochtend, altijd al zo geweest. Dan wil ze eruit en loopt, speelt lekker rond op haar kamer/overloop ...
 
tot kwart over 9 heb ik nog nooit mee gemaakt. Wat een luxe hahaha ... 7 uur begint hier de ochtend, altijd al zo geweest. Dan wil ze eruit en loopt, speelt lekker rond op haar kamer/overloop ...
 
Terug
Bovenaan