wakker en zichzelf vermaken

hoi hoi

ik heb een vraagje
hoelang zijn jullie baby`s wakker?
en hoe vul je die tijd dan.
ik heb het gevoel dat demi zich steeds minder goed kan vermaken gaan sneller jengelen en zo en wil liefste vastgehouden worden.
ze is nu ook wel meer wakker, maar ik weet niet zo goed wat ik dan met haar moet doen die hele tijd.
(klinkt misschien stom)
kan haar moeilijk de hele tijd vasthouden of liedjes zingen. hoe doen jullie dat?
thx
gr.

Lasse racet door het huis in een loopstoel vind dat geweldig en speelt ook wel op een kleed op de vloer...
Hij wordt wel veel vermaakt door Nova en daar heeft hij ook echt behoefte aan, merk ik.
Nova kon zich veel beter alleen vermaken heb ik het idee...
Maar deze mams hoeft geen van de kids de hele tijd te vermaken want meneer geeft 1 kick en zijn zus rent wel hahahaha lol....

Af en toe moet je ze toch alleen in de box laten liggen met speeltjes, muziek etc...ze moeten het ook leren natuurlijk.

Liefs Randy

hoi hio

Mara is om 9 uur wakker dan doe ik het slaapzakje uit en speelt ze in bed terwijl ik aankleed enzo
als ik boven de was ga vouwen ofzo leg ik haar in het midden van ons bed, kan ze lekker rondkijken en spelen terwijl ik het huishouden doe. gaan we naar beneden dan speelt ze eerst in de box terwlij ik beneden wat huishouden doen, dus vermaakt ze zich prima. dan fruit en dan flesje

meestal slaapt ze dan even,speelt bij mij op de bank en slaapt middags langer of ze slaapt direct langer en speelt daarna middags bij mij op de bank. we hebben een grote hoekbank.

maar we gaan ook wel eens wandelen, even kleine booschap bij de winkel doen.

rond 4 uur slaapt ze vaak, is ze nog wakker met het koken zet ik haar in het schommelstoeltje, of in de keuken of voor de tv babytv.
zo heeft ze veel speelplekken.
ook speelt ze veel op de bank terwijl ik tvkijk, boek lees, aard. schil enz. zij kan spelen en knuffelen dan lekker afwisselen.

katjes kijken doet ze ook graag en ik combineer alles gewoon. katjes knuffelen terwijl ze naast me ligt, iedereen blij

nou, ik herken je verhaal voor 100%.

Mijn kleintje wil het liefst hele dag bij mij zitten en dan het liefst dat ik lopend met hem speel. Vliegen en dansen vind hij GEWELDIG! ik ook hoor, maar niet 8 uur per dag haha .... het is een schat, maar als ik hem in de box leg dan is het 9 van de 10 keer na 1 minuut huilen. En sommige zullen zeggen, laat hem huilen: nou nee, niet langer dan 10 minuten. Dat kan ik gewoon niet en wil ik trouwens ook niet.

Ik hoor dus ook graag tips!

Terug
Bovenaan