Wakker in bed/box

Hallo


Misschien hebben jullie een tip want onze kleine Sem kan zich niet vermaken in zijn bed/box. Hij gaat bijna altijd gelijk huilen en dat blijft dan zo totdat je em eruit haalt. Ik heb em al even laten huilen maar ik wil em niet helemaal van slag maken. Milan daarentegen heeft er helemaal geen last van. Is een veel rustiger ventje (was hij al in de buik). Hopelijk hebben jullie wat tips voor me want mijn ideeën zijn op.

gr angelique (mv Milan en Sem 5/10/2007)
 
hoi hoe gaat het verder?
bij ons goed ik moet zeggen dat ik niet echt een tip heb weet niet of je een speen wil gebruiken maar misschien dat dat helpt  
bij ons is het Jasmijn die zich prima vermaakt maar wel een speen en Martin moet je echt bezig houden maar weer geen speen die pakt altijd zijn duim maar net wat ik  zeg die is al snel verveelt nu pak ik dan de gym of iets anders maar daar is die van jullie natuurlijk nog te klein voor
moet ook zeggen dat ik een heleboel van de eerste 3maanden alweer vergeten ben weet nog wel bepaalde dingen maar doordat ik zelf nog zo verschrikkelijk moe was toen en natuurlijk druk met twee kindjes ook nog de eerste dus je weet ook nog niet zoveel  heb wel eens gehad ze hadden een fles gehad schone luier etc. en dan nog tegelijk huilen haha dan deed ik ze allebei in bed en probeerde het niet te horen en dan werd er vanzelf wel eentje stil en als de ander nog door huilde pakte ik die dan nog even liet ze trouwens nooit lang huilen hoor uiterst 10 minuten
wat je misschien ook kan doen iets van een hangmat als je daar geld voor wil uitgeven of zo'n soort schommelstoel met een speeltje muziekje dit laatste weet ik alleen niet precies vanaf wanneer dit mag
nou ja succes en misschien krijg je nog andere tips
groetjes Elena
Jasmijn en Martin 18 maart 2007
 
Hallo

Ik denk dat ik het heb gevonden. Ik dacht, in alle wanhoop, ik leg em eens op zijn buik en hij is sindsdien een stuk rustiger en slaapt ook veel meer. Ondanks dat ik het eng vind, moet ik er toch aan geloven want dat hij rustiger is is ook veel waard. Zijn er misschien meer mensen met een buikslaper en wat doen jullie 's nachts want nu heb ik de camera op hem staan en kan em goed bekijken.

De hangmat werkt dus niet zo bij Sem. Milan maakt het allemaal niet uit. Ik dacht zelf ook het wippertje voor de dag te halen en we hebben em vanmiddag ook in de box op z'n buik neergelegd.

Ik ben inderdaad niet zo'n liefhebber van een speen en Anouk heeft er ook nooit behoefte aan gehad. Of tenminste die nam ik vaak bij me en dan liet ik haar 'pinken'. Maar bij een 2de en in ons geval 2de en 3de heb je daar eerlijk gezegd toch minder tijd voor (schaam schaam) en heb ik dus een speentje gegeven en daar is hij dus ook rustiger mee. Maar irritant dat die dingen er elke keer uitvallen. GRRR....

gr angelique
 
Terug
Bovenaan