wakker in je buik

Sorry alweer een nieuw onderwerp van mij:)
misschien een hele vreemde of stomme vraag, maar weet iemand hoelang je kindje eigenlijk wakker is in je buik?
Kan er niks over vinden op internet, ja 1 iemand zei dat je kindje maar 1 uur wakker is over de hele dag.
dit lijkt mij erg kort? en ook omdat ik hem/haar heel vaak voel, lijkt het net als of het de hele dag wakker is:)

iemand een idee, was wel benieuwd!

Gr maaike
 
He hoi,

Het antwoord kan ik je niet geven, maar wel mijn ervaring. Ik ben momenteel 32 weken zwanger van de derde. Hoe vaak je het kindje voelt hangt af van de plaats van de placenta, hoeveel je uberhaupt voelt in je lichaam en hoe druk je kindje is.

Mijn eerste en deze derde voel ik heel vaak. Drukke kinderen ;) Ach, ik geniet ervan, want als het kindje is geboren ga ik dat gevoel enorm missen!
 
hey,
misschien is je kindje ook wel heel druk in de slaap.
ik weet t eigelijk ook niet. ben nu bijna 21 weken zwanger, en ben erg benieuwd of ik mijn kindje voel.
hoe voelt dat eigelijk??
Als het tenminste te omschrijven is.

groeties
smooty
 
nou het is zeker meer dan 1 uurtje !!!!!!!!!!
Ik herinner het nog van de eerste.........elke avond net als ik wilde gaan slapen was meneer wakker........en trappen...een uur soms 2 of 3. En dan kan je niet meer slapen, geloof me. maar overdag voelde in de kleine ook nog regelmatig.
Hoeveel uur precies ??? dat kan ik je niet vertellen. Maar hoeveel uur slapen baby's ??? de ene slaapt meer dan de ander. Zal ik de buik ook wel zo zijn.

Ik weet niet hoe ver je bent....maar probeer ervan te genieten. In het begin voel je de baby en op het laatst steken armen en benen pijnlijk uit. En daarna heb je de kleine in je arme en mis je het getrappel in je buik !
 
@ smooty

geloof me....je weet wanner het je baby is. Dat gevoel is moeilijk te beschrijven...het lijkst eerst op plopjes en bubbels. Maar het ligt er wel aan waar je placenta ligt hoe goed en hoe vaak je de baby voeld. Maar je herkent het echt wel !!!
 
hallo smooty,

ik voelde mijn kindje al vrij vroeg bewegen in me buik.
ben nu 27 weken zwanger en het is super druk in mijn buik.
idd wel vaak als je op bed ligt of rustig op de bank.
het voelt tsja... eerst vreemd dat er iets van binnen in je beweegt... maar daarna wordt het gewoon mooi, en weet je dat je kindje leeft en beweegt!

gr
 
hallo

ja ik ben nu bijna 20 weken zwanger.en voelde de kleine vanaf 16 weken goed had met 14 weken al het vermoeden!!maar de kleine van ons is heel druk en actief.als ik rustig ga zitten of ga liggen op bed begint de kleine juist te schoppen.en als mijn vriend thuis is lijkt het net of de kleine zijn stem hoort en herkend want dan begint hij/zij ook te schoppen zo mooi:Den als ik of mijn vriend de handen op de buik leggen dan schopt het ook!!
en ja ik voel nog steeds plofjes in mijn buik ik denk dat ik over een paar weken!!maar zo mooi en apart maar ik voel mij de gelukkigste vrouw van de wereld!en ben super trots op de kleine nu al:D

groetjes Annet
 
Het ligt er ook een beetje aan hoe druk je zelf bent... Door jou bewegingen schommel je je baby in slaap. Gister bijvoorbeeld had ik een rustig dagje en voelde de kleine de hele dag door schoppen en woelen. Ben ik de hele dag druk dan voel ik haar minder maar de schade haalt ze dan 's nachts weer in!
 
Terug
Bovenaan