Wakker in z'n bedje

Vraagje..als Aron tekenen van moeheid laat zien na z'n fles leg ik hem in bed. Maar eenmaal in z'n bedje is ie weer wakker. Als ik z'n speentje indoe en over z'n neusje aai vallen z'n oogjes dicht. Maar zodra ik weg wil lopen is ie weer wakker. Hij ligt dan gerust een uur wakker in z'n bedje. Soms slaapt hij echt niet tussen 2 voedingen. Soms ligt ie alleen geluidjes te maken, soms ook echt huilen. Ik weet niet zo goed wat verstandig is. Hem toch in z'n bedje laten liggen terwijl hij er om zich heen ligt te kijken of te huilen? Of eruit halen en in de box of wipstoeltje?
Alleen overdag is dit. Na de avond en de ochtendfles valt hij meestal wel gewoon in slaap.

Ik laat Caileigh liggen als ze aan het brabbelen is. Mijn moeder zegt altijd: slaap je niet dan rust je toch. Maar als ze huilt ga ik even kijken, als ze dan wakker is laat ik haar in de wipper of box spelen en probeer haar later nog eens in bed te leggen.

Hier is dat ook aan het komen,eerste 4 weken sliept heel veel.nu ook veel meer wakker en sneller ook....probeer in de 1ste instantie altijd eerst de speen tot soms wel 6x toe,als dat niet helpt pak ik hem eruit...soms wil ie dan nog een slokje drinken.of is gewoon wakker.of krampjes of boertje.je weet soms niet.
eerst sliep hij 2x keer wel 3 a4 uur,nu doet hij dat 1x en verder hazenslaapjes...soms wel vermoeiend hoor...maar ja ze worden ouder dus ook meer wakker natuurlijk.en dan ineens dat warme weer erbij!

liefs jootje

Ik vind dat ook altijd lastig. Jake gaapte al zodra hij zijn bed uitkwam, hoe moet je dan zien wanneer hij weer slaap heeft :) hij grijpt nu naar zijn oren en af en toe wrijft hij in zijn ogen. hehe, eindelijk echte signalen :) Ik laat hem er best nog wel even uit. In totaal is ie wel 1 uur a 1,5 uur uit bed incl voeden. Af en toe wordt hij wakker na 2 uur slapen en dan laat ik hem nog even kletsen, echt huilen dan doet ie niet meer. Pas als er 3 uur voorbij zijn haal ik hem eruit en ga ik voeden.
's avonds laat en 's nachts mag kletsen we nog even, maar dan is het snel weer zijn bed in. Overdag spelen we dus nog even.

Hoi. Hier zit er eindelijk structuur in. (spelen)fles, knuffelen. Spelen en naar bed bij slaap tekenen (huilen, oogjes wrijven ed. Sochtend wilt hij wel naar bed. Maar na de fles van 14uur niet. Dan slaapt hij in de bak en ga ik lekker wandelen.
Onze man kan zo een uur of meer wakker zijn en actief spelen.
Rust en regelmaat helpt bij ons. Elke keer het zelfde.

Succes x

Luana heeft dit ook overdag. Dan begint ze overal te jengelen, in de box, wipstoel en op schoot. Dan is ze moe en leg ik haar weg. Soms ligt ze dan ook nog wel een half uur te kijken. Soms pak ik haar erweer uit maar dan begint ze eigenlijk meteen weer te huilen. Ze wil dan gewoon even rustig liggen in haar eigen bedje. Ze valt meestal vanzelf wel in slaap. Soms moet ik de speen nog een paar keer geven.

Luana krijgt tegen 6.00 de eerste fles. Daarna meteen weer naar bed en slapen tot ongeveer half 10. Dan een fles, spelen, knuffelen, wipstoel etc. Tegen 11 uur word ze moe en gaat ze in de kinderwagen. Daar ligt ze te kijken tot 11.30, dan slaapt ze een half uurtje. dan in de wipstoel erbij aan tafel en dan tegen 13.00 een fles. Dan naar bed slapen tot ongeveer half 4, even spelen en de fles. Dan spelen, kletsen, wandelen, wipstoel etc. tegen 5 uur weer meo en in de bak, slapen van 17.30 tot 18.00. Dan weer knuffelen, spelen etc en om 18.45 een fles. Tegen 19.30 in de bak slapen. Om 21.30 de laatste fles en naar bed. Zo is ons ritme nu. Werkt erg goed! het enige is dat ze nog 6 flessen krijgt van 150. Maar met dit warme weer is dat niet zo erg haha!

Liefs ciomama

volg je gevoel
het zijn ook fases

in bed is het toch even prikkelarm en daardoor rusten ze
beneden in de reiswieg blijft jonna ook wakker brabbelen maar als ik haar boven in bed leg dan slaapt ze zo
anders eigenwijs wakker blijven want bij ons is leuker

overdag heeft ze daar midner last van, als ze wel eigenwijs is dan in schommelstoeltje met trilstand, zonder speelboog en met rug naaar mij toe hihihi

groetjes sabine

Terug
Bovenaan