Wakker maken voeding 23:30

<p>Hoi dames, </p><p>Mijn dochter van 7 weken heeft het volgende schema;<br />07:30 120 ml </p><p>11:30 120 ml</p><p>15:30 120 ml</p><p>19:30 120 ml</p><p>23:30 150 ml </p><p>04:00/05:00 (als ze zelf komt) 150 ml </p><p>Nu moet ik haar steeds wakker maken voor de fles van 23:30 en komt ze zelf tussen 04:00/05:00.</p><p>Heeft iemand tips hoe ik haar langer door kan laten slapen? <br />En zouden jullie haar om 23:30 wakker maken? </p>
 
Hoi hoi, als ze gewoon op haar goede gewicht zit kan je haar naar mijn mening best lekker door laten slapen. Ieder zijn eigen mening natuurlijk ?
 
Hi!
ik adviseer het boek; baby in een droom ritme.
wat een heerlijk en duidelijk boek over hoe je je baby in een ritme krijgt. Ook komen er veel andere onderwerpen aan te pas, bijv over voeding en over doorslapen enz..

nu we dit aan het inzetten zijn met onze baby van bijna 8 weken merken we echt al een heel verschil!
 
 
In de avond komen kinderen juist in een diepe slaap, ik zou je kindje niet meer wakker maken en kijken wanneer ze zelf komt.
Mijn dochter ging eerst doorslapen van 19:00-02:00, dit werd steeds langer totdat ze de hele nacht door sliep.
 
 
Wij maakten onze beiden dochters ook op den duur niet meer wakker om 23.00. Heel vaak melden ze zich dan zelf rond 3.00. En was het dan een fles en daarna weer tot 7.00. Zoals eerder al beschreven waren die van ons om 23.00 ook een diepe slaap en kwamen dan heel vaak toch nog om 5.00 voor een flesje. Ik zou als het kan qua gewicht lekker laten slapen en zelf bepalen in de nacht.
 
Ik heb een ander verhaal.  Tot 4 maanden liet ik haar tussen 19 en 7 komen wanneer zij wilde. Dit was namelijk meestal rond 2 uur en rond 5 uur. Ik hoopte erg dat die 5 uur wat later zou worden. Maar ze ging juist steeds vaker rond 23 a 24 spoken. Toen heb ik juist de avondfles ingevoerd. 
Nu is ze 6 maanden en sinds 2 weken slaapt ze plotseling door van 23 tot 6 a 7. Aangezien hiermee een fles is komen te vervallen en ze overdag nog steeds niet groter dan 150 ml drinkt, hou ik de avondfles nog even. 
Voor 7 weken oud is dit trouwens heel netjes hoor. Wakker worden om de 3 a 4 uur doen veel kindjes nog wel tot 4 a 5 maanden, en sommigen nog wel langer. Babies die zo jong al doorslapen zijn eerder een uitzondering
 
Terug
Bovenaan