<p>Hoi allemaal!</p><p>6 april ben ik mama geworden van ons zoontje Nathan. Hij is morgen 7 weken. We hebben best een pittige tijd achter de rug met voeding. Bv lukte niet dus over op fv. Dat ging een week goed en daarna niet meer, veel spugen,, kokhalzen etc. Conclusie: reflux. Daarom ging de bv dus ook niet... Het gaat nu wel heel goed, maar ik zit een beetje met zijn ritme. Hij slaapt snachts goed, hij komt maar 1x en slaapt daarna ook snel weer door.</p><p>Overdag is een drama. Hij is sochtends lang wakker en als hij dan eindelijk slaapt kan het vaak maar een klein uurtje omdat het consultatiebureau had gezegd dat er max. 4 uur overdag tussen zijn flesjes mag zitten. </p><p>Daar twijfel ik nu een beetje aan. Ik moet hem overdag 2x wakker maken en hij is dan daarna ook gelijk weer moe en als het slapen dan niet lukt is hij een lange tijd flink van slag. </p><p>Door de reflux is hij in het begin veel afgevallen en ben ik best onzeker op dat gebied. Echter groeit hij heel goed op dit moment! Is het handig om een dagje aan te kijken wat zijn ritme is en daar op gaan inspelen? Ook als dat betekend dat er meer dan 4 uur tussen zijn flesjes zit? k weet het even niet meer
</p><p>Zijn er mama's (of papa's) die tips hebben? Een dagje uitproberen wat zijn eigen ritme is, of doorgaan met hem 'pushen' in een ritme wat blijkbaar niet bij hem past?</p><p> </p><p>Help?</p>