Wakker maken voor laatste fles

<p>Hallo  moeders, </p><p> </p><p>Even  een  vraagje  hier... mijn zoontje  is bijna 4 maanden.en we maken hem  altijd wakker om  11 uur voor de laatste fles en dan dronk  die  hem altijd op en ging weer slapen tot de volgende ochtend  7/8 uur.De laaste paar dagen wordt die lastig  wakker en valt vaak tijdens de fles weer in slaap en drinkt hem ook niet op. </p><p>Wat zouden jullie doen? Ik weet niet of die het red vanaf  7 uur tot volgende ochtend 7 uur.</p><p> </p><p>Groetjes </p>

Ik heb op een gegeven moment toen de flessen van overdag iets opgehoogd en korter na elkaar en toen de laatste fles laten vallen. Ook rond die leeftijd. Ze kreeg toen 5x 150 op een dag en ging toen naar 4x180 en dan 4 uur tussen de flessen. 

Rond die leeftijd ben ik ook gewoon gestopt met de laatste fles. 
Laatste fles werd dan nu rond 20.00 en was ook altijd 180+6.
Ging direct eigenlijk heel goed. Ze sliep van ong 20.30 tot 08.00 de volgende ochtend. En nu zijn we 5 maanden verder en sindsdien geen fles na 20.00 meer hoeven geven. 

Gewoon doen en dan merk je het van zelf! Vaak gaat het gewoon goed wij hebben hier niks opgehoogd en met dezelfde reden gestopt omdat ze niet meer veel ervan dronk en niet wakker te krijgen was!

Terug
Bovenaan