wakker maken

A

Anoniem

Guest
hoi heb een vraagje:anouk krijgt 3 flessen en fruit en groente enz.nu heeft ze de afgelopen 2 dagen maar 2 flessen gehad,ze viel na de warme hap in slaap en werd niet wakker voorde laatste fles.wat zouden jullie doen,wakker maken??ben bang datik haar dan in een diepe slaap wek.de laatste fles krijgt ze normaal om 20uur,moet ik hem vervroegen en dan de nacht in?nu slaapze dus tussen warme hap en laatste fles.wie heeft er tips??
bedankt
gr petra

Hoi

Mijn dochtertje is nu bijna 8 maanden en krijgt ook fruit, groente, yoghurt en een boterhammetje. Ze valt niet in slaap s,avonds maar drinkt de laatste dagen bijna niets van de avondfles. Ze slaapt wel goed door.
Ik zou denk ik niet wakker maken, maar ik weet niet hoe oud jouw kindje is?

Groetjes Kirsten

hoi,

Ik zou haar niet wakker maken maar idd die laatste fles om 19.00 doen!
onze dochter is nu 8 maanden en eet de laatste weken bij elke fles 30cc
niet op van de 3 dan!
Nu heb ik het even  nagekeken   in mijn   oei ik groei boek en ze zit nu in een sprong tot haar 38ste week en daarna wordt  het weer beter en dan gaat ze weer vanalles ondernemen.

succes

liefs patries
moeder van femke  

hoi petra...
vic is nu 8 mnd.... hij krijgt al heel lang geen flas meer s,avonds...
hij eet met ons mee groente en aardappels.. dit is rond 6 uur
hij eet dan nog lekker een pakje yoghurt..
lekker wat drinken in bad en dan naar bed....
hij slaapt lekker door tot de volgende ochtend...
dit was volgens het cb geen probleem...
groetjes bianca

hoi bianca,krijgt jou zoontje dan geen 3e fles meer of doe je die er overdag bij?anouk is7,5 mnd.ben net overop 3 flessen dus die wil ik nog wel geven.maar gisteravond is ze wel weer wakker geworden dus misschien was het tijdelijk.bedankt voor de tips

gr petra

Terug
Bovenaan