Wakker midden in de nacht

Onze dochter van 7 maanden slaapt sinds een week of 3 niet meer door 's nachts. Ze eet genoeg, wil vaak niet eens haar laaste fles helemaal, maar is dan om 4 uur klaarwakker. Ze slaapt overdag ook al niet veel en is 's avonds om 8 uur echt wel moe. Is dat misschien te vroeg of hebben jullie andere ervaringen?
 
HOi Saskia,

Komt je dochtertje niet in de fase van verlatingsangst en eenkennigheid.

En sommige kinderen slapen niet zo goed als ze te moe zijn. Ik merk hier dat als ik haar om 8 uur in bed leg ze te moe is en dan ook onrustig is s nachts. Als ik haar een half uurtje eerder in bed leg is er niets aan de hand.

Ik zou haar persoonlijk niet later naar bed doen. Wil ze dan misschien een slokje water of is ze gewoon klaar om te gaan spelen en begint voor haar dan de dag?

Succes
 
hallo saskia,

mijn dochter sliep ook al een tijd door en in een keer was dat afgelopen.
ze werd drie tot vier keer s `nachts wakker en om vijf uur klaar wakker.
eten doet ze ook goed en hoelat je er naar bed deed maakte niet uit.
ze was klaar wakker om vijf uur.
ze heeft het twee maanden volgehouden en sinds vier nachten slaapt ze weer door en is ze niet meer klaar wakker.
ze komt voor het laast om een uurtje of half tien en slaapt dan door tot 8 uur.
ik denk dat het een vase is.
ik lied er gewoon spelen in bed als ze wakker was anders verwen je haar werd er gezegd op het buro.
ik hoop dat ze snel weer door slaapt voor jullie.
veel succes er veder mee
 
Mijn dochtertje is nu 10 maand en heeft dat ook al een hele tijd. Ze wil dan wel de fles, en ik geef haar ook maar een fles melk anders brult ze door en worden mijn jongens er weer wakker van. Nadat de fles leeg is slaapt ze weer verder. Wel vermoeiend he??!!
 
Terug
Bovenaan