Wakker na de nachtfles

<p style="text-align: center;">Onze dochter is bijna 6 week.</p><p>En heeft deze week besloten om na de fles in de nacht (tussen 3&4) wakker te blijven. Ze is dan zeker wel een uur tot anderhalf uur wakker. Slaapt dan even en komt rond 7 voor de volgende fles. (drinkt em s'nachts maar half leeg)</p><p>Daarna gaat ze tevreden slapen tot de volgende fles. </p><p>Hoe kunnen we dit omdraaien. Heb namelijk om 7 uur mijn zoon ook en slaap dus vanaf een uur of 3/4 niet tot nauwelijks meer </p>

Maak je haar wakker voor de fles? F komt ze zelf? Ik zou anders eens proberen hoelaat ze uit zichzelf komt.. aangezien je zegt dat ze die nachtfles slecht drinkt, misschien heeft ze m gewoon niet zo nodig. Je kan de avond en ochtendfles dan iets ophogen om te compenseren. Wij hebben met de nachfles nooit slaapproblemen gehad eigenlikk. Ik deed altijd 3x de muziekmobiel aan. Bij 1 bleef ik bij hem, bij 2 ging ik achter hem staan en zag hij me niet en bij 3 ging ik mn bed weer in, vask sliep hij dan ook wel weer. 

Onze zoon heeft ook een tijdje gehad dat hij erg moeilijk in slaap kwam na de nachtvoeding. Het hielp om hem in te bakeren, hierdoor ging hij meestal weer meteen na de voeding lekker slapen. Ik bakerde hem soms voor en soms na de voeding in in zo'n inbakerslaapzakje, is even uitproberen wat het beste werkt. En we hadden zo'n muziekprojector die een sterrenhemel boven zijn vwiegje projecteerde en 10 minuten lang een slaapliedje afspeelde die ik aanzette als hij het een beetje moeilijk had 's nachts na een voeding.Hopelijk slaapt hij snel weer lekker verder na zijn nachtfles!

Ik maak haar niet wakker voor de fles. Ze krijgt nu 6x150 en de nacht gaat dus niet helemaal leeg. Je b geprobeerd in de nacht minder te maken want ja ze dronk het tepch niet op en ja hoor die nach  had ze niet genoeg en konden we bij maken. Laten liggen of muziekje helpt niet. Ze ligt mij s'nachts ook echt aan te staren, en wil niet dat mijn zoon van 6 wakker van haar wordt dan heb ik die ook naast mijn bed staan en hij slaapt niet makkelijk weer in en gaat dan de strijd ook nog met ons aan dus dat is niet de bedoeling 

Terug
Bovenaan