<p>Al mijn topics gaan over slaap.. Maarja.. Na drie maanden nog een rommeltje hier icm het niet slapen van mijn baby.</p><p>Voorheen sliep ze alleen van 23u tot 5u en verder wakker.</p><p>Sinds deze week gestart met nutramigen en het lijkt beter te worden. Ze slaapt nu van 23u tot ong. Half 7. Overdag ligt ze op de buik maar ze draait elke 5 minuten/kwartier haar hoofd naar de andere kant. Ze maakt dan kreungeluiden(ivm kracht zetten) en ogen heeft ze open. Daarna gaat ze weer verder slapen. </p><p>Nu zit ik steeds opnieuw te tellen met slaap maar zo komt ze nooit aan een half uurtje ofzo. Ze ligt nu rustig vanaf half 1 en ze heeft zich al achttien keer zo verplaatst dat het net lijkt of ze wakker wordt en gaat huilen (trauma na 12 weken minimaal 8 uur per dag huilen) en dan ga ik naar haar toe maar heeft ze de ogen weer dicht. </p><p>Slaapt ze nu gewoon door en doen meer baby's dit? Lijkt wel alsof ze nooit diep slaapt want ze is bij elk geluidje ook zo wakker. </p><p>Ik klink wel een beetje geobsedeerd maar ik wil zo graag dat ze normaal gaat slapen zoals een baby hoort te slapen. </p>