Wakker om te plassen

Meiden, ik ben in tegenstelling tot velen van jullie pas 29 december uitgerekend. Nog iets meer dan een weekje werken. Dat wordt alleen wel steeds lastiger nu ik eruit moet om te plassen 's nachts.

Normaal gesproken kom ik er 's nachts nooit uit, dus dat is wel even wennen. Bovendien slapen wij op zolder... En wat is het koud 's nachts buiten mijn bed!

Hopelijk schiet de babykamer op de eerste verdieping op, dan kan ik het logeerbed daar weer neerzetten om tijdelijk te slapen en te bevallen!

Ach arme jij!
Ik heb er gelukkig niet zo'n last van. Als ik wakker ben (zoals afgelopen nacht doordat manlief hele tijd lag te hoesten) dan moet ik wel ieder uur. Maar als ik slaap, dan slaap ik gerust nacht door.
Maar betekend wel dat ik 's ochtends bijna niet kan lopen van de pijn in mn blaas hihi. Weet dus niet wat fijner is....
Ik probeer 's avonds niet te veel te drinken en zeker niet iets waar je veel van moet plassen zoals siroop en thee en water.
Misschien helpt dat?

Liefs

Toen ik op verzenden drukte besefte ik me dat het een zelfmedelijden verhaal is ;) Ach ik ben het gewoon niet gewend en zie dit nog 7 weken niet zo zitten... Het komt namelijk ook omdat ik veel op mijn rug slaap door maagzuur. Mijn hoofdeinde ligt omhoog en het lijkt al een ziekenhuisbed... bij mijn vorige twee had ik dit niet.

Ik drink waarschijnlijk te veel thee inderdaad...

Even een rennie voor het slapen tegen de maagzuur is ook niet verkeerd. Er zit ook nog eens Calcium in dat kan helpen tegen de spierkrampen.
Op je linker zij heb je meestal minder last van maagzuur als op je rechter.
Het drinken beter over de dag verspreiden scheelt ook, maar iedereen moet er 's nachts wel eens uit zie het maar als een voorbereiding op de nachtelijke voedingen.

Ja de laatste weken heb je daar nu eenmaal meer last van. De druk die de baby uitoefent op je blaas. Ik ben 20 december uitgerekend en ik moet er ook al zeker een paar weke s'nachts uit om naar het toilet te gaan. Vervelend is het wel, maar als ik het niet doe slaap ik nooit weer. Brandend maagzuur heb ik alleen last van als ik half uur voor slapen gaan nog iets gedronken heb ik de trend van sinaasappelsap of iets dergelijk. Ik moet in principe nog 6 weken voordat de kleine komt, heerlijk!

ik ken het haha. zo vermoeiend. ik heb al vanaf het begin veel last van misselijkheid en maagzuur snachts, dus ben ondertussen wel een beetje gewend aan veel wakker zijn. veel plassen snachts ja elke twee uur wel vooral als miepie bedacht heeft dat ze nog wel even kan gymen. ben 11 december uitgerekend, nog ruim 4 weken dus. hopelijk duurt het niet al te lang meer!! ach het is voor een goed doel, en ik maak me er ook niet te druk om.

Hoi hoi,
Hier ook een nachtplasser :)
Lig ik net een kwartiertje in bed, moet ik er al weer uit. En dan meestal nog 1 of 2 keer 's nachts. Maar dit valt nog mee vergeleken bij de vorige, toen moest ik meestal 5 tot 7x. 's Avonds drink ik bijna niets meer en al zeker geen thee!
Misschien nog een tip: je kan bij de thuiszorgwinkel tijdelijk een postoel lenen. Dan hoef je niet naar beneden om naar de wc te gaan. En er zit een deksel bij dus je zit niet in de plaslucht. De vorige keer heb ik dit ook gedaan omdat ik toen niet goed meer kon traplopen. Ideaal!
Slaap lekker!

Ohhh ik moet ook zo vaak, als ik omdraai wordt ik vaak wakker en moet ik plassen, maar ik drink idd veeeeel thee. 2 koppen savonds nog en bij het eten meestal 2 glazen siroop of water.
Maar anders heb ik zo'n dorst ik ben altijd een slechte drinker nl. Dus dan maar extra eruit. En die kleine is ook een pester, veel tegen mijn blaas aan duwen ;-)

Terug
Bovenaan