wakker rond 5 uur

Hallo mama's

Sinds 2 weken wordt mijn zoontje van bijna 6 mnd weer wakker om 5 uur  en daarna gewoon weer rond 7/8 uur. Hij wil dan bv en geen speen...! Voorheen kwam hij ook nog wel eens om 1/2 uur snachts maar hij krijgt nu rond 7 uur een fles van 180 met nurix en dan gaat hij slapen.

Wie heeft tips???

Hoi hoi,

Ik heb met Thim precies hetzelfde gehad: rond 5 uur werd hij dan wakker, maar had geen honger en wilde ook geen speen.
Ik heb hem toen een paar keer met alleen z'n armpjes ingebakerd (dit hadden ze me geadviseerd en voorgedaan op het CB). Het blijkt dat hij zichzelf met z'n handen iedere keer wakker "sloeg".
Ik heb 't geloof ik een keer of 4 gedaan en het hielp heel goed: hij werd meteen rustig en sliep weer lekker door!

Groetjes en succes!!

Marga

Zou het niet een kortdurende fase kunnen zijn? Ons zoontje heeft 1x per paar maanden een fase waarin hij vroeg(er) wakker is. We laten hem dan gewoon, zolang hij niet huilt. (En hopen dat hij snel weer slaapt, haha). Afgelopen week 1 nacht van 4.45-5.30u liggen "kreunen", 2 nachten 5.45u wakker! Maar hij heeft ook periodes dat hij rond 7/7.30u wakker wordt.
Succes ermee!
Groetjes mira, sinds 02-01-07 mama van jaap

Hoi

mijn dochter ban 6mnd wordt de ene keer om 1 of 2.00 wakker en wil dan echt de borst. De speen pakt ze niet, ze blijft net zo lang huilen totdat ze de borst krijgt, daarna is het stil. De volgende dag krijgt ze rond 6.00 de laatste voeding en wordt ze rond 4.00-5.00 wakker. Ik krijg haar dan ook niet stil met de speen. Ze wil dan echt de borst weer. Ik heb geen tips, maar kan zeggen dat mijn dochter ook altijd rond 5.00 of zelfs vroeger wakker is.

gr Eveline

Hoi Aadje,

Ik moet zeggen vandaag heeft mijn dochter ook de hele dag niet geslapen. vorige week sliep ze amper overdag. Het zal wel weer een periode zijn. Ik heb haar steeds in bed gelegd, maar het was huilen. Vandaag maar de hele dag in de box gelegd en in het wipstoeltje. Ze was harstikke vrolijk. JE bent dus niet de enige.   Ik heb zo iets van als ze beneden lekker vroliljk is ga ik haar maar niet in bed leggen.

Hoe heb je dat inbakeren met de armen alleen gedaan? Mijn zoontje wil namelijk als hij de speen in zijn mond heeft die er steeds uittrekken, maar gaat weer huilen als hij die eruit getrokken heeft...

groetjes

quote: mama thim reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-02-2008 20:37:46'));

Hoi hoi,

Ik heb met Thim precies hetzelfde gehad: rond 5 uur werd hij dan wakker, maar had geen honger en wilde ook geen speen.
Ik heb hem toen een paar keer met alleen z'n armpjes ingebakerd (dit hadden ze me geadviseerd en voorgedaan op het CB). Het blijkt dat hij zichzelf met z'n handen iedere keer wakker "sloeg".
Ik heb 't geloof ik een keer of 4 gedaan en het hielp heel goed: hij werd meteen rustig en sliep weer lekker door!

Groetjes en succes!!

Marga

Terug
Bovenaan