Wakker van jeuk aan handen en voetzolen!

Hoi allemaal!

Ik ben inmiddels bijna 8 weken zwanger en ik heb een hele gekke kwaal, mega veel last van jeuk, midden in de nacht, en dan met name tussen mn vingers grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Ook in het midden van mn voetzolen. Ik ben zeer gevoelig voor eczeem, en gebruikte altijd hormoon zalven. Die hielpen best goed, maar dat mag dus niet meer.

Wat kan ik nog meer doen? Ik heb laatst mn handen goed in gevet met uierzalf, en ik kreeg me toch een jeuk..... niet te geloven! Nu doe ik maar gewone dove handen creme/voedende creme op mn handen. Wat irritatant!!

Mn huid is droog, schilverig, er ontstaan rode bultjes.. maar soms ook grote harde plekken met vocht onder de huid op mn vingers! Bah..

Iemand tips.. herkenning????????

Alvast bedankt......

Liefs mammma
 
ooo leuk.....buiten de gewone kwaaltjes ook nog extra kwaaltjes. Dat gaat leuk worden.
Sorry geen oplossing.....uhm veel succes.
Als het echt niet meer weet gewoon dokter of verloskundige bellen. Die zijn ervoor je
 
bultjes met vocht hebik ook wel eens gehad, komt door niet goed drogen tussen de vingers van tenen en handen, krijg er vaak last van en dan bel ik voor een receptje,, smeren en de jeuk en blaasjes worden minder, zou er even mee naar de dokter gana hoor
 
bultjes met vocht hebik ook wel eens gehad, komt bij mij door niet goed drogen tussen de vingers van tenen en handen, krijg er vaak last van en dan bel ik voor een receptje,, smeren en de jeuk en blaasjes worden minder, zou er even mee naar de dokter gaan hoor
 
Zal het ook melden bij de VK. Kan gewoon droog het drogen komen en dan helpt de HA je er vast snel vanaf. Lijkt me vet iritant!
 
Zelf gebruikte ik zalf van VSM op moment niet omdat ik er geen last meer van had. Ik weet niet of je dit kunr gebruiken tijdens een zwangerschap.

Nu moet ik bekennen dat ik sinds ik zwanger ben wel weer last van mijn armen heb (in de kik).
Voor mij valt het nog mee voor mijn doen dus ik gebruik nu niets.
 
Terug
Bovenaan