Wakker worden met rugpijn.... IUI4 is een feit :'(

Kut..... Vanaf de wc hiero een berichtje.. Lang leve de smartphone..
Ongesteld..... Had het al aan zien komen en gister al medicatie besteld omdat ik dacht maandag te moeten prikken maar tocht... KUT!!!!

Trusten.... Liefs...

Jeetje meis wat kl*te wel gelukkig dat je al medicijnen hebt besteld dan kun je gelijk weer beginnen.
Wel jammer dat het niet zo heeft mogen zijn...
Heel veel succes met IUI poging 4.
Liefs Marielle

Thanx Marielle.. Gaan gelijk weer door.. Maar vandaag een hele dikke vette baaldag..... Zucht...
Het is zo moeilijk... Ook mijn werk gister nieuwe cliënt binnen gekregen met een baby van zo'n 3 maand die totaal onmachtig is om ervoor te kunnen zorgen door haar verstandelijke beperking.. Zo oneerlijk...

Liefs...

Ja inderdaad dan denk je waarom zij wel en ik niet? En zij kan er niet voor zorgen, en jij zou een kindje een goed leven kunnen geven. Soms is het leven zo oneerlijk. Heel veel sterkte meis ik hoop dat de volgende iui aanslaat. Liefs marielle

Klote meid! Zeker na de client die je had. Ik vraag me dan altijd af wat de reden is dat zij wel en wij niet een kindje mogen hebben. Puur (on)geluk waarschijnlijk, maar kan me er net als jij ook flink klote door voelen.

Je baaldag vandaag is bijna voorbij, lekker vroeg naar bed en morgen fris weer op!
Ik ga voor de volgende IUI duimen voor je!

Liefs Daisy

Ach, meisje.... Wat vervelend.... Ben je er weer een beetje over heen? Vandaag weer begonnen met prikken dan. Toch fijn dat je de medicijnen meteen in huis had. Kom op, meis. Op naar de volgende ronde! Succes! Veel liefs xx

Ja Star ben vandaag weer begonnen met prikken... Dus ben weer redelijk over de klap heen. Ook weer een positief IUI verhaal gehoord van een stel die in laatste IUI zwanger zijn geraakt en een positief IVF verhaal van een stel dat de eerste IVF had en van de 8 eicellen maar 1 goede overhielden en nu positief testen!! Geeft weer hoop!!
Dusss we gaan er weer voor!!

Jullie ook allemaal succes he! Duim voor jullie allemaal!!!! Snel goed nieuws hiero!!

Liefsss!!

Terug
Bovenaan