Wakker worden s'avonds

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Wie heft er tips? Mijn dochter nu 13 maanden wordt elke avond wakker en begint dan te huilen. ze stopt dan aps als ze bij papa en mama in be ligt. Daar valt zean direct in slaap. We hebben al veel geprobeert, laten huilen, naar osteopaat geweet, bedje verzet.
Als ze wakker wordt overstrekt ze zich helemaal, ze laat windjes enz. Dus misschien heeft het daar ook iets meetemaken. Wie heeft hier ook ervaring mee of heeft tips voor me.

Hoi   Erpie,

Iris had dat twee weken terug ook, sliep vanaf half 7/7 uur en was dan om 8 uur klaar wakker, huilen huilen huilen. Uiteindelijk maar mee naar beneden en daar dan weer best vrolijk. Het enige dat hielp was bij ons ook, dat wij op bed gingen en dan ging ze direkt op mijn borst slapen. Geen idee wat het was, ik hoopte dat het een fase was.

Vorige week is ze alleen opgenomen in het ziekenhuis, erg veel snot en daardoor bleek ze benauwd, maar dat had ik niet door. Het bleek rs virus te zijn.

Het personeel legde mij uit dat kindjes daar ook veel wakker van worden snachts, als ze benauwd zijn. Dus ik vroeg me even af of je kindje ook veel last van snot heeft.

Nu ze weer terug is uit het ziekenhuis slaapt ze savonds weer prima. Het tweede deel van de nacht ging al die tijd al goed, dan is ze blijkbaar dieper in slaap.

Groetjes Eva

Ja ze heeft erg veel last van snot. Misschien dan dus maar even langs de dokter gaan.
Bedankt voor je tip.

Groetjes Erpie

Terug
Bovenaan