wakker worden

Hallo allemaal,

Totdat onze zoon ongeveer 6 maanden was konden wij altijd voordat we zelf op bed gingen even bij hem gaan kijken zonder dat hij daarvan wakker werd. Nu (hij is nu 8,5 maand) kan dat dus niet meer zonder dat hij dan wakker wordt en begint te huilen.  
Uiteraard vinden wij dat niet leuk. Zijn er meer ouders die daar "last" van hebben? Is dit een fase of kunnen we nu gewoon niet meer bij hem kijken zonder dat hij wakker wordt. Het is natuurlijk geen groot probleem, maar ik vond het altijd fijn om nog even bij hem te kijken voordat ik zelf ging slapen. Hij ligt altijd zo lief te slapen!!

groetjes van Malou

 
hoi hoi
mijn dochtertje is 8 mnd en ik ga voor k slapen ga ook altijd ff kijken.
anderhalve week geleden werd ze ook steeds wakker en huilen maar ze werd ookineens s,nacht wakker dat had k nog nooit meegemaakt behalve de eerste 5 dg en daarna sliep ze door.
k denk dat t een een fase was. ze had ook erg veel last van haar tandjes en zat net in een sprongetje volgens t boek oei ik groei. ze was over t algemeen niet zo gezellig huilerig normaal lacht ze de hele dag naar iedereen.  ik denk dat t daar mee te maken had want t is nu over. ze wordt wel nog een beetje wakker nu als k ga kijken maar slaapt dan weer verder. ik denk dat t ook gewoon de leeftijd is ze worden steeds meer bewust van alles om hen heen. maar t wordt ook steeds leuker neem nu. ze roept keihard papa!
gr do25
 
Hallo Mallou,
Heel herkenbaar onze dochter heeft het ook.
We zijn dus gestopt om bij haar te kijken.
Wel heel jammer vooral voor mijn man die
haar dan soms een dag niet ziet.
Maar ja ik vind het ook sneu als ze wakker
wordt door ons.
Groetjes miranda
 
Terug
Bovenaan