wakker worden

hebben jullie dat ook dat jullie iedere nacht op een bepaalde tijd wakker worden ik heb het dat ik iedere nacht om half 5 wakker wordt kan gelukkig wel weer in slaap komen maar toch vindt het maar raar heb ik nooit last van gehad

Heb het twee weken geleden gehad maar moest er dan ook echt uit om te plassen en viel daarna gewoon weer in slaap. Maar wel vervelend zo'n onderbreking in je slaap.

Liefs

Heel herkenbaar, iedere nacht tussen 2 en half 3 moet ik nu plassen. Eerder had ik dat een heel enkele keer. Maar nu is het echt heel vaak. En voordat ik zwanger was kon ik echt uitslapen als de beste, terwijl ik nu uiterlijk half negen (en dan heb ik nog geluk) wakker wordt.

Erg herkenbaar allemaal! Voor m'n zwangerschap kon je een kanon naast me afsteken, werd ik nog niet wakker van! En ik moest er nooit 's nachts uit. Nu echt 2-3 keer! Heel vervelend inderdaad. Het in slaap vallen vind ik erg lastig, omdat je dan toch gaat lopen malen.
En uitslapen....dat lukt inderdaad ook niet meer. Jammer, maar misschien goed om nu alvast een beetje te wennen...

Terug
Bovenaan