wakker?

hoi
ik was even benieuwd hoe lang jullie kleintjes wakker zijn tussen de voedingen door?
ik heb het idee dat annique teveel in bed ligt ofzo haha stom niet
ze is nu bijna 4 weken. ze krijgt haar voeding als ze wakker wordt en ze is daar ongeveer 20 minuutjes mee bezig, daarna is ze nog een half uurtje wakker, op schoot of in haar wipstoeltje in de box en dan gaat ze weer naar bed. ze slaapt dan ook 3 a 4 uur.
en snachts slaapt ze van +/- 00.30 tot 05.30 wisselt nogal....
maar het lijkt me dat ze zoveel slaapt en zo weinig wakker is ofzo??

lacht jullie ukkie ook al zo bewust
annique sinds 2 dagen volgens mij wel ( slik wat mooi is dat , hihi)
en annique kan ook al best lang op haar buikje liggen met haar hoofdje opgetrokken.
vooral als ze op je buik ligt, dan kijkt ze je trots aan en begint te lachen.
ik heb net de tijd opgenomen en ze hield het echt 5 min. achtereens vol met een big smile.
doen meer kindjes dit?? lijkt me zo vroeg ....

Hoi,

Het lijkt me heel normaal dat ze zoveel slaapt hoor! Die kleintjes
geven dat zelf al aan. Wat het rechtop houden van haar hoofdje betreft:
Jildau deed dat ook al heel snel (ze is nu 10 weken). Leuk gezicht he?
Maak je geen zorgen over het slapen, beter teveel dan te weinig toch?

Groetjes, Iske

Hoi Sandra,

Mike slaapt ook veel hoor en is niet zo veel wakker, ik vind het wel fijn hij geeft ook aan dat hij moe is, gaat jengelen en gapen dus dat is het teken voor mij ik wil naar bed.
Vandaag moest ik em ook echt wakker maken om 3 uur voor de fles had ie toch bijna 4 uur geslapen.

Ook mike kon al met 4 wk goed zn hoofdje optillen en hoog houden, ook zo'n min of 5.
En wat het lachen betreft, ik kan er geen genoeg van krijgen..zo leuk en lief om te zien.
Ook gaat hij nu geluiden er bij maken als ik ook bepaalde geluiden maak dan doet ie me dus na, zo vertederend!!

lijkt wel dat Merel iedere week meer kan...zo leuk!!!
lachen bewust..dat vind ik echt zo lief.
en de geluidjes beginnen nu een beetje.

Met hoofdje omhoog kan ze ook al 2/3 weken. ze is vandaag precies 6 weken.

Terug
Bovenaan