Wakker

Hoi allemaal,

Jelte is de laatste week overdag zo veel wakker. Hebben jullie kleintjes dit ook of heb ik gewoon een wakker kind?
Hij gaat 's morgens 1x en 's middags 2x naar bed en dan slaapt hij hooguit 3 kwartier tot een uur.
's Nachts slaapt hij wel goed. Dan hoor ik hem niet tot een uur of half 8/8 uur.

Groetjes Corina

Hoi Corina,

dit kan best even tijdelijk zijn hoor. Nienke heeft dit ook wel 's gehad maar dan voor 'n paar dagen.
Nu slaapt ze 's morgens van half 8 (na haar fles) tot 10u. Dan weer van 12u tot 2u/half 3, en dan nog van half 5 tot half 6. Om half 8 s avonds laatste fles en 8 u slaapt ze meestal.
Dus wie weet heb je dit maar een korte tijd met Jelte?!
Groetjes Ingrid

Ik herken veel van je...
Luka slaapt ook zo onregelmatig.'sMorgens word hij om 09:30/10:00 uur wakker, krijgt z'n 1e fles en duikt weer z'n bedje in en tukt zo nog 2 uur door.'s Middags is hij heel moe na elke fles, maar langer dan een half uurtje slaapt hij dan niet...Heb hem wel eens beneden gehouden, zeg maar om zn vermoeidheid op te sparen zodat hij daarna langer kan slapen...maar helaas dat werkte ook niet, wederom was hij na een half uu weer wakker...Word een beetje gek van dat heen en weer lopen...Telkens als ik hem naar bed breng denk ik weer...mm, nu kan ik precies effe een was ophangen, de vaatwasser leeghalen en dan alweer bijna naar boven...
Hebben mijn andere 3 kindjes nooit gedaan...
Ben nog steeds blij dat hij de hele nacht door slaapt, blijft toch de basis van mijn energie overdag...
Maar ja, wat kan ik eraan doen?Geen idee...
Zo werkt fruit en groente ook nog niet bij Luka...Over 1 week is meneertje precies een half jaar oud, maar zodra ik fruit geef (en heb echt alv erschillende soorten geprobeerd, in verschillende hoeveelheden) 's avonds heeft hij enorm veel krampen, dus ik doe lekker rustig aan met hem, elk kind is weer anders...
Groetjes Roos.

Hoi Corina,

Floris heeft dit ook een tijdje gehad, maar momenteel slaapt hij weer heel veel (vandaag bijvoorbeeld van 9.30 tot 11.30, van 14.00 tot 15.30 en na een voeding meteen weer door tot 17.00u).
Hij gaat wel later naar bed dan Luka (rond 21.30-22.00u) en slaapt dan tot 06.00 uur ongeveer.
Misschien is het dus een tijdelijk iets. Of misschien heeft Jelte gewoon minder slaap nodig. Zoals Roos al schreef: elk kind is weer anders

Terug
Bovenaan