Eerst lig je zelf al een hele poos wakker. Je bent geirriteerd dat manlief naast jou zo rustig ligt te slapen en daarbij lekker snurkt. Eenmaal dat losgelaten gaan je gedachte alle kanten op heb ik dat wel gedaan en zou dat wel goed gaan. En alles is 's nachts tien keer erger. O ja ondertussen ben je er al tien keer uitgeweest om te plassen. Heb je last van maagzuur en daarna heb je door de rennie zo'n vieze smaak in je mond dat je daardoor weer niet kan slapen dus ga je maar weer eens je bed uit om je tanden te poetsen. Dan lig je uit eindelijk bijna te slapen. Hoor je een paar kleine voetjes over de gang. Zoonlief kan niet slapen en wil even bij mama liggen. Eerste reactie heb verdorie ik lag bijna te slapen, maar dan ligt dat kleine lijfje zo rustig tegen je buik aan en dan begint de kleine meid rustig te bewegen als ze haar grote broer voelt en geeft ze hem af en toe een schopje. Dan weet ik in eens weer waar ik het allemaal voor doe en voel ik mijn zo rijk. Zoon lief ligt al weer binnen tien min in in zijn eigen bed en dan kan ik ook weer lekker slapen als ik nu niet zo'n honger had en daar dus weer klaar wakker van ben.